quote:Wil liefst model worden waarbij alleen naar m'n gezicht gekeken wordt.
Toch als je Gabriel Aubry heet, de ondertussen ex-man van Halle Berry.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
En met die foto verdien je waarschijnlijk een aardig zakcentje, aangezien hij van Hugo Boss is.
Nee ben alleen niet gespierd en alleen mijn gezicht is gebruind.quote:
Wow we hebben vrijzel dezelfde ogen. http://www.starguidecastingburo.nl/?tg=over_onsquote:
Ik zal het vooral van m'n ogen moeten hebben. Die zijn vrijwel 'perfect': geen wallen, groen, oogleden die het juiste formaat hebben en wenkbrauwen die goed lopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef Kabolter het volgende:
Modellen zijn acteurs zonder tekst. Die hebben of de uitstraling mee (lees: die is zichtbaar op de foto) of hebben de controle over veel meer spieren dan een gemiddeld persoon en weten daarnaast ook wat voor invloed dat heeft over hoe ze overkomen (wat ze uitstralen).
Met knap zijn kom je er inderdaad niet. Sterker nog, kijk eens naar de reclames van de afgelopen tijd. Daar spelen veel meer 'huisvadertjes' in met gebreken die op de één of andere manier toch een vrouw hebben die goed te doen is.
Waarom zouden ze alleen voor de ogen jou als model willen hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:26 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Nee ben alleen niet gespierd en alleen mijn gezicht is gebruind.
Ben wel slank gelukkig.
[..]
Wow we hebben vrijzel dezelfde ogen. http://www.starguidecastingburo.nl/?tg=over_ons
[..]
Ik zal het vooral van m'n ogen moeten hebben. Die zijn vrijwel 'perfect': geen wallen, groen, oogleden die het juiste formaat hebben en wenkbrauwen die goed lopen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Bananenman het volgende:
Net als de vrouwelijke modellen schijn je goed te moeten kunnen pijpen. Zo krijg je gegarandeerd al die boekingen. Succes TS.
Misschien komt dat doordat internet zo open is dat mensen geen zin hebben om hun identiteit te koppelen aan de acties die zij op internet uithalen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef Samson het volgende:
Model worden enkel voor je gezicht lijkt me lastig. En het lijkt me dat je wel wat zeker van jezelf moet zijn om dit uberhaupt te overwegen. Ik zie dat je geen foto van je in je fobo hebt, dus daar kunnen we niet checken, vervolgens zet je ook niet ff een foto van jezelf bij dit topic. Dat geeft mij meteen al aan dat je dus al moeite hebt om je te tonen. Beetje lastig als potentieel model.
Als je het echt wil en je hebt de juiste looks, dan moet het makkelijk zijn om via een bureau aan de slag te komen. Je bent jong en ze zoeken altijd nieuwe gezichten. Op zich lijkt model (hoe gehyped het ook wordt op tv enzo) maar een dom beroep. Alleen presteren aan de hand van je toevallig goede looks stelt natuurlijk inhoudelijk weinig voor.....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef TnuS het volgende:
Ik heb wellicht wat voor je gevonden
http://www.versfilmentv.n(...)c9-9153-6b7d6c3844ba
Alles wat geld oplevert zolang het maar anoniem blijft. Op een catwalk lopen lijkt me niet echt iets voor mij hoewel ik er wel het lichaam voor heb: slank en lange benen. Wil het liefst in NL blijven internationaal is zoveel gedoe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:38 schreef ad0rable het volgende:
wat voor werk wil je doen? internationaal? regionaal? gewoon wat klusjes binnen nederland? of groots naar de fashionweek van parijs?
Zal morgen eens kijken voor foto's. Vind het erg intiem en ik wek erg hoge verwachtingen natuurlijk. Ja dat is met meer dingen zo voor sporten moet je ook een aangeboren talent hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef Samson het volgende:
Model worden enkel voor je gezicht lijkt me lastig. En het lijkt me dat je wel wat zeker van jezelf moet zijn om dit uberhaupt te overwegen. Ik zie dat je geen foto van je in je fobo hebt, dus daar kunnen we niet checken, vervolgens zet je ook niet ff een foto van jezelf bij dit topic. Dat geeft mij meteen al aan dat je dus al moeite hebt om je te tonen. Beetje lastig als potentieel model.
Als je het echt wil en je hebt de juiste looks, dan moet het makkelijk zijn om via een bureau aan de slag te komen. Je bent jong en ze zoeken altijd nieuwe gezichten. Op zich lijkt model (hoe gehyped het ook wordt op tv enzo) maar een dom beroep. Alleen presteren aan de hand van je toevallig goede looks stelt natuurlijk inhoudelijk weinig voor.....
Ze kijken naar het totaalplaatje ja. Als iets er bovenuit springt heb je meteen iets unieks te pakken. Genoeg mensen zien er goed uit maar ze hebben niet iets in zich wat hen uniek maakt. Bij modellen zijn ze daar wel naar op zoek denk ik anders kan iedereen zich meteen opgeven die er een beetje goed uit ziet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Waarom zouden ze alleen voor de ogen jou als model willen hebben?
Begrijp mij niet verkeerd, maar dat is wel het meest makkelijke om geen screening en shoot voor te houden.
Toevoeging: was niet voornamelijk kritisch bedoeld. Maar ik denk dat als jezelf weet waarom je beter kan zoeken naar de betere castingbureaus. Misschien iemand die wat doet voor een brillenfabrikant? Of Nivea?
Hoezo? ben jij motorisch gestoord?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef isildur1 het volgende:
Zal morgen eens kijken voor foto's. Vind het erg intiem en ik wek erg hoge verwachtingen natuurlijk. Ja dat is met meer dingen zo voor sporten moet je ook een aangeboren talent hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |