Zoals je was voor dat je even 2 weken weg bleef.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, mensen die de 'oude' Ragboer missen. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Grijzen haren, wandelstok en een norse blik. Eigenlijk zoals alle bejaardenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, mensen die de 'oude' Ragboer missen. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Hehequote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grijzen haren, wandelstok en een norse blik. Eigenlijk zoals alle bejaarden
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pissen paarden zo erg dan?
Ik ging paardrijden met school
En ook nog eens on m'n fobo! Dat toeval kan geen toeval meer zijnquote:
een olifant doet het nog extremerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hetzelfde.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals je was voor dat je even 2 weken weg bleef.
Als die beginnen te zeiken, alsof je een emmer leeggooitquote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo'n 8 liter per keer.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou er zat gisteren een vrouw op de wc bij de pomp.quote:
Nee. Het was eng. En saai. En kut. En het stonk. Alleen de paardrijlerares was behoorlijk schenkbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lijkt me nog best cool, voor een keertje
Vrouwen die naar de wc gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er zat gisteren een vrouw op de wc bij de pomp.
In eerste instantie dacht ik dat zij een paard was. Die bleef kletteren
Mensenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vrouwen die naar de wc gaan
Vrouwen die
Vrouwen
Ik heb dat alleen de eerste keer nadat ik veel bier op hebquote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er zat gisteren een vrouw op de wc bij de pomp.
In eerste instantie dacht ik dat zij een paard was. Die bleef kletteren
Levensvormenquote:
vrouwen en bierquote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen de eerste keer nadat ik veel bier op heb
Fijn om te weten ditquote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee want de zon scheen niet echtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooeeehh, had je je mooiboy zonnebril wel op?
soms lijkt het echt een liter bij mequote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Zokunen het volgende:
Gemiddeld pist een mens ~200 ml per keer.
Niet snappen wat verleden tijd isquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
laat na aflopen weten hoe het ging
Het is al afgelopenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
laat na aflopen weten hoe het ging
Je moet altijd een zonnebril ophebben. Als je tenmisnte zelf wilt shinen en niet je chika wilt verblinden.quote:
Breakaway is nog niet zo goed afgesteld, kan er nu niets aan doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt 't aan mij of mag er iets meer hoog in?
Ik heb binnen altijd zonnebril op.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet altijd een zonnebril ophebben. Als je tenmisnte zelf wilt shinen en niet je chika wilt verblinden.
Nee zo erg echt niet!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan is omdat mijn mekboek anders zo hard schijnt dat ik niets meer ziequote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Binnen schijnt de zon toch ook niet? Dan heb je hem ook op
Ik niet begraaip.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Zokunen het volgende:
M'n zus heeft een keer > 1liter gepist, maar toen waren die eikels in het ziekenhuis vergeten het katheter open te zetten toen ze tijdelijk half verlamd was.
Een buis je piemel in waar je door gaat plassen danquote:
Pissysteem als je niet zelf kan pissen, maar een stohma nog niet nodig is.quote:
Of bij een vrouw dus haar vagina inquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een buis je piemel in waar je door gaat plassen dan
Nicequote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of bij een vrouw dus haar vagina in
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IEL GADVERDAMME DAT IS ECHT SMERIG EEUUHHLLLquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Katheter is stoma is zakje waar in geplast kan worden
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Catheter, zo'n pisslangetje in je pisbuis.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Pissysteem als je niet zelf kan pissen, maar een stohma nog niet nodig is.
quote:
Kijk ze wijsneuzenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een buis je piemel in waar je door gaat plassen dan
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben douchen en daarna slapen, morgen weer vroeg op
Dat jij nou niet weet wat het isquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk ze wijsneuzen
Soberzo jawaidsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk ze wijsneuzen
Tssk ik heb toch geen biologie ah zemmerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat jij nou niet weet wat het is
Dat is wel iets wat je moethoort te weten, hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tssk ik heb toch geen biologie ah zemmer
Oja, da's wel logischquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tssk ik heb toch geen biologie ah zemmer
Niet directquote:
Niks aan!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden
Daarnet wilde je nog wat in m'n lichaam stoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
IEL GADVERDAMME DAT IS ECHT SMERIG EEUUHHLLL
Ik dacht dat ze dan een incisie maken aan de zijkant van je blaasquote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet direct![]()
Maar een piemel heb ik ook niet he.
Nee walchelijk waarom krijgen mensen zoals jij en huppelmuts nog het recht om hun stemgeluid door de wereld te verspreidenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker niet slecht!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee walchelijk waarom krijgen mensen zoals jij en huppelmuts nog het recht om hun stemgeluid door de wereld te verspreidenRAGBOER IN DE MACSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij vindt sowieso alles wat Koelkast doet bij voorbaat leuk lief of fantastischquote:
Nu nog wel hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarnet wilde je nog wat in m'n lichaam stoppen
Ze zat in de bus. Zal zo wel online komenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Driepink het volgende:
waar is die chick met dat paard heen dan ? nog steeds aan het pissen? zelfs een paard doet er niet zo lang over!
Denken dat je mijn chick kan versierenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Driepink het volgende:
waar is die chick met dat paard heen dan ? nog steeds aan het pissen? zelfs een paard doet er niet zo lang over!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Driepink het volgende:
Dat is dus niet waar!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vindt sowieso alles wat Koelkast doet bij voorbaat leuk lief of fantastisch
wie heeft het over versieren?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denken dat je mijn chick kan versieren![]()
Huppelmuts doet Ezechielk en djkoelkast.quote:
WHAHAHA DIE HEB IK GEMAAKT VOOR HAAR!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nog wel ff duren dus
Ik heb het er maar druk meequote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Huppelmuts doet Ezechielk en djkoelkast.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
wie heeft het over versieren?
wie heeft het over jou chick? niets in van jou
hihiquote:
geoden peent skils hor je sou eichelijk musgien wel sgildur kunne wordequote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA DIE HEB IK GEMAAKT VOOR HAAR!!
Dan kan ik vanavond tenminste lekker slapenquote:
Lolquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik vanavond tenminste lekker soppen
Ik ben er in een uurtjequote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik vanavond tenminste lekker slapen
Je F&S staat opeens in het topic. Ik was die dingen inmiddels alweer vergetenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
jij piest ook lang, de teringquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag hetquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je F&S staat opeens in het topic. Ik was die dingen inmiddels alweer vergeten
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik ga naar buiten toe en een leven zoeken. Als ik het overleef, tot straks
Buiten brrrquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik ga naar buiten toe en een leven zoeken. Als ik het overleef, tot straks
Ja idd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag hetIt's fucking briljant! Vooral als men niet weet waar 't over gaat
Als ze haar benen een béétje opendoet moet jij daar toch wel tussendoor kunnen pissen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
ze moest opschieten
ik kan toch niet plassen wanneer zij op de pot zit..
quote:
Dat liedje gaat over mij en Samzzquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
Verzoekje als we toch met disco bezig zijn: Kiss - I was made for loving you.
We zouden het toch geheim houden?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
poison van alice cooper geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
Oepsie!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zouden het toch geheim houden?
Nou dan is het maar out in the open hequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dan is het maar out in the open he
Ja?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat liedje gaat over mij en Samzz
iig van mijn kantquote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja?
Zo maar eens de radio aanzetten dan
Jammer wel dat je geen ajacied bentquote:
Hehehe niemand is perfect.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer wel dat je geen ajacied bent![]()
dan kun je 'm minder pesten?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer wel dat je geen ajacied bent![]()
Socios wil ToT?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
Huppelmuts en ToT een koppeltje?
Zal Socios leuk vinden
Geef hem een trein en hij is ook weer blij!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
Huppelmuts en ToT een koppeltje?
Zal Socios leuk vinden
Sulle!quote:
Jij zou met Socios gaan weet je nogquote:
Byeeequote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar nu ga ik ervandoor
Tot morgen, denk ik![]()
![]()
Ja maar de soap is al verder gegaan. Inmiddels heb ik socios aan een trein vast gebonden, die tuft nu ergens in rusland rond.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij zou met Socios gaan weet je nog
Dat lijstje
Jouw ex met de ex van Symph
Symph met Knetter
Jij met Socios
en er waren er nog een paar
Wat liefquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar de soap is al verder gegaan. Inmiddels heb ik socios aan een trein vast gebonden, die tuft nu ergens in rusland rond.
Ik moest hem lozen zodat ik met ToT verder kon
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar de soap is al verder gegaan. Inmiddels heb ik socios aan een trein vast gebonden, die tuft nu ergens in rusland rond.
Ik moest hem lozen zodat ik met ToT verder kon
Zo ben ikquote:
Wat ik nu hoor, bevalt mequote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Mr Green draait stiekem wel goed trouwens
wutquote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vrouwen die naar de wc gaan
Vrouwen die
Vrouwen
maar dat was toch alleen het eerste half uurtje?quote:
stuur een dmquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan Alice Cooper nu voorbij komen?
Nee een verzoekjen voor Samzzquote:
Ik ben wel trots op mezelf dat ik het doorhadquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 gooit volume vol open en zingen maar![]()
Sorryquote:
Da's die moderne versie hiervan? Da's de enige die ik ken. Ik dacht dat dit 'm was!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Zokunen het volgende:
De Kill Bill versie is een zeldzaam voorbeeld van hoe je zo'n nummer kan gebruiken zonder het compleet te verneuken btw
jupquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Zokunen het volgende:
De Kill Bill versie is een zeldzaam voorbeeld van hoe je zo'n nummer kan gebruiken zonder het compleet te verneuken btw
* ToT ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen maar heerlijke requests van huppel jewaids![]()
* Huppelmuts zet volume iets hoger
Ik ben net een autistquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Zokunen het volgende:
Samzz heeft wel een vast patroon van requests
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
vertaling naar 't brabants: BAM, jonge
Audiobullies hebben er ook 1quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's die moderne versie hiervan? Da's de enige die ik ken. Ik dacht dat dit 'm was!
If internet, dan JAquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef mc-Piel het volgende:
Gutentag, weet iemand misschien of het mogelijk is om radio te luisteren via symbian?
Ik ken jouquote:
Over een klein kwartier begint dragems zn vragenuurtjesshowquote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat we zo maar eens moeten gaan voor A-ha - Take on me
Dat is echt eenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
Wish you .... .....quote:
Ik vind Wet Wet Wet - Love is All Around.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
Mag ookquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind Wet Wet Wet - Love is All Around.
uiteraard internet! Vertelquote:
Ja echtquote:
Als je zegt dat de gitarist van Deep Purple is is Samzz ook weer blij denk ik.quote:
ritchie blackmore?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zegt dat de gitarist van Deep Purple is is Samzz ook weer blij denk ik.
Zijn solowerk is ook gaaf trouwens.
Nee sorry, ik ben DJquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nou vertel dat ik Samzz dr telefoonnummer heb. Krijg ik dan allemaal smeekpm's van wanhopig radio onzin luisteraars?
Nope, want ik heb Huppel al!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nou vertel dat ik Samzz dr telefoonnummer heb. Krijg ik dan allemaal smeekpm's van wanhopig radio onzin luisteraars?
Waarom moet hij dat zeggen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zegt dat de gitarist van Deep Purple is is Samzz ook weer blij denk ik.
Zijn solowerk is ook gaaf trouwens.
yupquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb je al een muziek-voor-Samzz- uurtje gepland?quote:
krijg ik nog te horen hoe ik via mijn telefoon kan luisteren?quote:
quote:
Die jingle van jouquote:
huh wat welke? ik heb hem nog niet gehoordquote:
neuh, ik heb 'm alquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeg eens niet van die gekke dingen, Hoepelmoetsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al een muziek-voor-Samzz- uurtje gepland?
Dragemsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef dragems het volgende:
[..]
huh wat welke? ik heb hem nog niet gehoord
Klinkt goed, jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat ook wel. Heb je gelijk ik.
een uurtje rock'n lol?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die gekke dingen, Hoepelmoets
Zijn we wel verzekerd van goede muziekquote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die gekke dingen, Hoepelmoets
Goed puntquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn we wel verzekerd van goede muziek
Hmm dat zou best makkelijk zijn, dus niet origineel.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al een muziek-voor-Samzz- uurtje gepland?
das Rote Pferdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm dat zou best makkelijk zijn, dus niet origineel.
Ik heb het geluk gehad anderhalf-2 uur verzoekjes uit haar straatje te draaien.
Ik zal eens kijken of ik een uur lang paarden muziek kan verzinnen(of iets met tekenen, maar dan moet het wel heeeel goed zijn
)
Carooltjequote:
Ik vond het eigenlijk ook wel een heerlijk nummerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Zokunen het volgende:
Had dan ook omwille van de tijd de "normale" versie gepakt
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Mr Green ik heb weer heerlijk genoten van je![]()
ik zei bierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
In welke reclame werd dit nummer ook al weer gebruikt? Grolsch of zo?
Kasteel?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, pilsner is dan ook geen bier he
je kunt het altijd proberenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Zokunen het volgende:
Hmmm, nu wil ik en een vraag en een request verzinnen, zou een combinatie mogelijk zijn?
niettusquote:
Ik heb vrijdag ontzettend lekker bier gehadquote:
Dat moet ik van verschillende personen maar eens gaan leren drinken.quote:
wat voor bier?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag ontzettend lekker bier gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |