MissJ.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Zooo even kijken of ik jullie allemaal heb;
Hoi Ceetje liefje,
SuperKokje mijn held
Bollokus, mijn Fok-Liefje
PietPaniek, niet peewen zei Meneer Cactus
Kaharin, heb je gemist hier
MaryMouse, geen SC zonder jouw mopje.
En Niki.......wiens naam ik eindelijk goed spel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die post zou je toch weghlen missj?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ff teruggelezen in de SC's van gisteren... Directrice van een Garagebedrijfchapeau
.... En vervolgens heel veel edits
jammer dat ik er gister niet bij was
![]()
Ja, want Jes en Ceetje zijn al naar hun holletjequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Ceetje liefje,
SuperKokje mijn held
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeh!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Ceetje liefje,
SuperKokje mijn held
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag directrice van een garage bedrijf.... hond of kat vernoemt naar Jes's dochter en heel veel oeps en ik heb al geedit MissJ... Dat editen is dus denk ik wel goed gegaan...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Die post zou je toch weghlen missj?
gewoon naar de olfanten kijken pietquote:
Mijn samenvatting van de SC van gisteravond.... we zijn allemaal shit-managersquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon naar de olfanten kijken piet
Ja ik verzocht iedereen om het weg te halen, is verder niet belangrijk ook. Ik zit nu ook in een APK topic, dus zal toch wel een beetje al bekend zijn. Ach je houdt niet alles verborgen. (doet duster wat beter dicht) Niet alles krijgen jullie te zien he....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn samenvatting van de SC van gisteravond.... we zijn allemaal shit-managers
dat klink erg.... Obi wan kanobiquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja ik verzocht iedereen om het weg te halen, is verder niet belangrijk ook. Ik zit nu ook in een APK topic, dus zal toch wel een beetje al bekend zijn. Ach je houdt niet alles verborgen. (doet duster wat beter dicht) Niet alles krijgen jullie te zien he....![]()
Obi wattus?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dat klink erg.... Obi wan kanobi
geloof dat ik wart gemist hebquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja ik verzocht iedereen om het weg te halen, is verder niet belangrijk ook. Ik zit nu ook in een APK topic, dus zal toch wel een beetje al bekend zijn. Ach je houdt niet alles verborgen. (doet duster wat beter dicht) Niet alles krijgen jullie te zien he....![]()
Ja, ik vertelde gisteren dat ik een hoerenmadam was, ik bezit drie bordelen met dames, maar is nogal gevoelig materiaal dus ik dm je wel even....quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Obi Wan was toch geen kremlin, maar zo'n goeie uit de Dark Crystal?quote:
Ja goed ben ik he, maar de lieverds begrepen het meteen toen ik begon met editten.....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry MissJ... 't is net als een SL.... aan de hand van de quotes en replies kan ik mij een aardig beeld vormen wat je gezegt hebt... Moest er wel ff lachen om de stress om alle mensen die hun posts moesten editen
Ik weet niet meer wie het zei... (ik vermoed Jesje) ....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja goed ben ik he, maar de lieverds begrepen het meteen toen ik begon met editten.....
ik bedoel die gast die lijkt op een kremlin..... Die praat zo.... Zo nou ..... Als missj netquote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Obi Wan was toch geen kremlin, maar zo'n goeie uit de Dark Crystal?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik bedoel die gast die lijkt op een kremlin..... Die praat zo.... Zo nou ..... Als missj net
Wat lief Bommie vereert ons met een bezoek........wow, trekt jurkje recht...lipstick op....pakt nagelvijl.....en zweepje.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
Hey PearlPruts, kom je buiten spelen???
Nou nou allemaal special voor Bommie...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat lief Bommie vereert ons met een bezoek........wow, trekt jurkje recht...lipstick op....pakt nagelvijl.....en zweepje.
Hai Bommie
Hoi Miss Jekko! Wat zie je er stralend uit! Haar gefohned? Je broek staat nogal bol namelijk!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat lief Bommie vereert ons met een bezoek........wow, trekt jurkje recht...lipstick op....pakt nagelvijl.....en zweepje.
Hai Bommie
gevaarlijk hoor............... Lipstickquote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hai Bommie
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
Hey PearlPruts, kom je buiten spelen???
Om een aanval af te weren moet je een stap voor je tegenstander staan......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou nou allemaal special voor Bommie...
Ah daar is Pietje volgzaam weerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
gevaarlijk hoor............... Lipstick
Dat je dat opvalt, meestal kijk je over mijn schouder naar wat er achter mij staat.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Miss Jekko! Wat zie je er stralend uit! Haar gefohned? Je broek staat nogal bol namelijk!
Ja ja voor bommiequote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou nou allemaal special voor Bommie...
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat je dat opvalt, meestal kijk je over mijn schouder naar wat er achter mij staat.
Spooky natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo nu wel al het sociale nette gedfoe gehadhebben wil ik nog maar een ding weten;
wie gebruikt er medicinale wiet?![]()
En hoe kom ik daaraan?
Klopt! Maar dat komt ook door al mijn ontwikkelingssamenwerking. Miss J vond ik ooit in een goot van een streamverslagentopic en heb ik een jas en wat brood gegeven en onderdak in een SC. En nu is ze een grote lieftallige kwabbelbak geworden.. en zo zijn er meer schrijnende gevallen die ik uit de klauwen van de eeuwige bitvelden heb moeten redden. Ik ben net moeder Theresa maar dan de knappe macho mannelijke uitvoering!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou, Nou Bommie je bent hier wel heel populair...
Daar ben ik ook nog niet achter. Bol?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo nu wel al het sociale nette gedoe gehad hebben wil ik nog maar een ding weten;
wie gebruikt er medicinale wiet?![]()
En hoe kom ik daaraan?
Oeee,,,quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Maar dat komt ook door al mijn ontwikkelingssamenwerking. Miss J vond ik ooit in een goot van een streamverslagentopic en heb ik een jas en wat brood gegeven en onderdak in een SC. En nu is ze een grote lieftallige kwabbelbak geworden.. en zo zijn er meer schrijnende gevallen die ik uit de klauwen van de eeuwige bitvelden heb moeten redden. Ik ben net moeder Theresa maar dan de knappe macho mannelijke uitvoering!
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Maar dat komt ook door al mijn ontwikkelingssamenwerking. Miss J vond ik ooit in een goot van een streamverslagentopic en heb ik een jas en wat brood gegeven en onderdak in een SC. En nu is ze een grote lieftallige kwabbelbak geworden.. en zo zijn er meer schrijnende gevallen die ik uit de klauwen van de eeuwige bitvelden heb moeten redden. Ik ben net moeder Theresa maar dan de knappe macho mannelijke uitvoering!
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet achter. Bol?
Kreng.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent de goedheid zelvequote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |