met dat 0 moeitequote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Moeten we maar snel gezellig maken daar hè
Nog niet optimaal, maar vandaag weer gewerkt, ben gebroken.quote:
zeker... hertogje!quote:
Wanneer moest je naar die KNO-arts?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nog niet optimaal, maar vandaag weer gewerkt, ben gebroken.
Lekker twee dagen vrij om bij te komen
Gips voor kokquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nog niet optimaal, maar vandaag weer gewerkt, ben gebroken.
Lekker twee dagen vrij om bij te komen
hier een gips kokkiequote:
kan de 21 terecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer moest je naar die KNO-arts?
Oeh, roquefort?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He Kahaarin is er ook weer![]()
![]()
Je werd gemist
quote:
* MaryMouse wil ook graag naam schrijvenquote:
quote:
bollo ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
* MaryMouse wil ook graag naam schrijven![]()
[ afbeelding ]
ook jij mag dat MaryMousequote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
* MaryMouse wil ook graag naam schrijven![]()
[ afbeelding ]
ja hersenschudding hè, ga je ook een beetje dubbel van zienquote:
Ach wat liefquote:
Nee joh, na vanochtend de tandarts aan haar vlijmscherpe stilletto heels geregen te hebben, heeft ze de zweep over de monteurs gelegd, is vervolgens met een shotgun alle eenden bij haar in de buurt aan het afschieten, en staat nu heel sexy te swingen op een dansvloerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
en waar is miss J nou zou ze nog van pampus liggen op de tandarts stoel ????
erm ding
Tandarts en daarna autovakbeurs. Met pijn helaas. Botontsteking door perforatie, bij zenuwbehandeling is er te diep gegaan. Morgen waarschijnlijk al naar de chirurg, kies moet eruit.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
en waar is miss J nou zou ze nog van pampus liggen op de tandarts stoel ????
erm ding
Kan bij mij dan vast niet lang meer duren...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
Ceetje heeft het echt goed samengevat, Komen steeds meer patienten bij
Stilettoheels werkte prima op de beurs.....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee joh, na vanochtend de tandarts aan haar vlijmscherpe stilletto heels geregen te hebben, heeft ze de zweep over de monteurs gelegd, is vervolgens met een shotgun alle eenden bij haar in de buurt aan het afschieten, en staat nu heel sexy te swingen op een dansvloer
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tandarts en daarna autovakbeurs. Met pijn helaas. Botontsteking door perforatie, bij zenuwbehandeling is er te diep gegaan. Morgen waarschijnlijk al naar de chirurg, kies moet eruit.
Huilend in de stoel gezeten ...zielig-modus<<<
Maar ik ga even bijlezen maar ben in de buurt..
Hallo liefjes.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee joh, na vanochtend de tandarts aan haar vlijmscherpe stilletto heels geregen te hebben, heeft ze de zweep over de monteurs gelegd, is vervolgens met een shotgun alle eenden bij haar in de buurt aan het afschieten, en staat nu heel sexy te swingen op een dansvloer
WOWKAHAARIN!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tandarts en daarna autovakbeurs. Met pijn helaas. Botontsteking door perforatie, bij zenuwbehandeling is er te diep gegaan. Morgen waarschijnlijk al naar de chirurg, kies moet eruit.
Hallo liefjes.
au zielig jijquote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hallo liefjes.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Kan bij mij dan vast niet lang meer duren...
Nooit een stoer huilend wijf gezien zeker.....als ik jank en er komt een kerel op me af om me te troosten bek ik hem af....de tandarts heb ik geslagen, en mijn zonnebril is tegenwoordig een hele hippe accesoire voor MissJ.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
MissJ.... je staat ook in de OP hoor... geen mootje doen hier alsjeblieft, wij willen je dan allemaal troosten, maar dat zou jouw stoere imago misschien niet goed doen
ik voel met je mee MissJquote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hallo liefjes.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nooit een stoer huilend wijf gezien zeker.....als ik jank en er komt een kerel op me af om me te troosten bek ik hem af....de tandarts heb ik geslagen, en mijn zonnebril is tegenwoordig een hele hippe accesoire voor MissJ.
Ehm, ik ontken alles! Jullie zijn lief.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
WOWKAHAARIN!!!!!!!
Waar heb je al die tijd gezeten??? We misten je en ze kwamen zelfs uit de COS vragen of wij je vermoord hadden soms....![]()
Dag liefje.
ha ha.... je werkt zeker ook met mannen?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nooit een stoer huilend wijf gezien zeker.....als ik jank en er komt een kerel op me af om me te troosten bek ik hem af....de tandarts heb ik geslagen, en mijn zonnebril is tegenwoordig een hele hippe accesoire voor MissJ.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik ontken alles! Jullie zijn lief.![]()
het woord autovakbeurs zegt genoeg ja.....mannen.....watjes zijn het als ik een beetje snuf lopen ze al in hun broek te schijten.....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ha ha.... je werkt zeker ook met mannen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
het woord autovakbeurs zegt genoeg ja.....mannen.....watjes zijn het als ik een beetje snuf lopen ze al in hun broek te schijten.....
Ja! Ben daar ook alweer ja aanwezig en wat dan ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm... hebben ze op de COS al door dat je nog in levende lijfe bent?
Ik heb ff teruggelezen in de SC's van gisteren... Directrice van een Garagebedrijfquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
het woord autovakbeurs zegt genoeg ja.....mannen.....watjes zijn het als ik een beetje snuf lopen ze al in hun broek te schijten.....
volgens mij zijn we compleetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Zooo even kijken of ik jullie allemaal heb;
Hoi Ceetje liefje,
SuperKokje mijn held
Bollokus, mijn Fok-Liefje
PietPaniek, niet peewen zei Meneer Cactus
Kaharin, heb je gemist hier
MaryMouse, geen SC zonder jouw mopje.
En Niki.......wiens naam ik eindelijk goed spel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |