Trusten!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn mandje opzoeken, wil morgen eigenlijk toch naar mijn werk, moet nog het een en ander opknappen. Werk deze week alleen op ma-di-woe namelijk.
Welterusten allemaal, beterschap voor iedereen die iets mankeert en tot morgen![]()
dat gaat ook samen .... en pilletjes moet je innemen met waterquote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef pietpaniek het volgende:
Heb je geen frisje ben aan de pilluh weet je
en hier in frankrijk zeggen ze dat een vin rouge geen probleem is..... je moet natuurlijk niet gaan zuupen maar een biertje kan geen kwaad... ik heb ook niet 8 maandenn niet gedronken;)quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef pietpaniek het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat antibiotica minder effectief word samen met alcahol
Nee joh je ziet alleen hier en daar een roze olifant voorbij vliegen als je er teveel van drinktquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef pietpaniek het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat antibiotica minder effectief word samen met alcahol
doe dan maar een paar biertjesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Noz het volgende:
[..]
Nee joh je ziet alleen hier en daar een roze olifant voorbij vliegen als je er teveel van drinkt
Yep...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
hmmm die stomme olifanten waren dan zeker te lui om aar frankrijk te komen
jij hebt al koeienquote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
hmmm die stomme olifanten waren dan zeker te lui om aar frankrijk te komen
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn mandje opzoeken, wil morgen eigenlijk toch naar mijn werk, moet nog het een en ander opknappen. Werk deze week alleen op ma-di-woe namelijk.
Welterusten allemaal, beterschap voor iedereen die iets mankeert en tot morgen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
nooit bij die vlaaien gekekenVliegen zat
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen mooie paarse Milka koe gesignaleerd?
immer!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Paarse vliegende koeienMoet denk ik even teruglezen
heb een uur in mijn nestje liggen draaikonten en kom ff kijken of het hier wél nog gezellig is.
quote:
Nog geen roze olifant gezien ?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef pietpaniek het volgende:
Ik vind het wel gezellig kan geen lsd tegenoppaarsevliegende koeien
ff gegoogled voor je op secretpierre zit vast wel een leuke ava voor je tussenquote:
en iedereen welkom heten. daar ben ik weerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Waar we de toiletpot aan alle kanten bekijken, met een open been zitten, spit, griep, hersenschuddingen en voorhoofdsholte ontstekingen hebben, zenuwbehandelingen ondergaan en antibiotica slikken en medicinale wiet roken
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaien
hoe kom je erbij?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef Uberchica het volgende:
Trouwens, is PietPaniek ook SecretPierre?
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
en iedereen welkom heten. daar ben ik weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitgekotst kokje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kokje!!!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja joh, hij heet eigenlijk Bollokus007quote:
moest ff een nieuw vat aan sluitenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt de bar weer geopend... doe mij maar een biertje, helpt vast wel tegen hoofdpijn
jawolquote:
Post voor Pietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
roze olifanten kom er maar inquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest ff een nieuw vat aan sluiten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Post voor PietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Lekkur!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |