Ah, je geeft toe dat het een zwak argument is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik voel een subsidie/korting discussie aankomen, een beetje zwak argument imo
Wat een taalgebruik. Zien er hier geen modjes die hier iets aan kunnen doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar wel achterlijke gladiolen als jij weren van het internet.
Ik huur niet in Nederlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe ff niet zo afgunstig.
Ik kan het ook niet helpen dat jouw woonlasten gaan stijgen de komende jaren, dat doe je jezelf aan.
En dan toch zo verzuurd reageren...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik. Zien er hier geen modjes die hier iets aan kunnen doen?
[..]
Ik huur niet in Nederland
Het drukt op den duur wel de kosten voor hra voor de overheid, dus heeft het voor de overheid wel dezelfde gevolgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zo'n maatregel heeft niet exact dezelfde gevolgen, als je nu nog kan financieren heb je nog steeds recht op HRA... het is dus een compleet andere maatregel met andere gevolgen.
En daarnaast verminderd het de totale hypotheekschulden van het volk. Da's nog een overeenkomst.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het drukt op den duur wel de kosten voor hra voor de overheid, dus heeft het voor de overheid wel dezelfde gevolgen.
Waar? (Mijn laatste zure reactie was over die brief die ik van ING kreeg.)quote:
Niet zo hardhandig Revo...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Revolution-NL het volgende:
HRA gelijdelijk beperken
Overdrachtbelasting schrappen
Scheefhuurders keihardgelijdelijk aanpakken
Ja. Wat was er zo kwetsend aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat mensen geirriteerd raken met zo`n reactie?
quote:En de prijs van een brood ook verhogen zodat het bij hun inkomen past.
Alsof deze reeks ook maar getuigd van enig respect naar wie dan ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef Whuzz het volgende:
Vind jij het prettig dat iemand als Cenzuur jouw topics zo verziekt dan? Het getuigt ook niet echt van respect richting jou
Maar goed, het is kennelijk weer tijd om hem op /ignore te gooien. Hij heeft een zeer korte tijd lichtelijk zinvol aan de discussie meegedaan, maar dat was duidelijk van korte duur
Ik vermoed dat zijn aanstaande 25% huurverhoging hem tot wanhoop drijft.
Misschien dat de modjes hem maar weer eens moeten bannen. Dat hielp wel de laatste keer
Anyways:Zuurtje
Het ligt eraan in wat de gevolgen van zo'n subsidie/aftrekpost zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, je geeft toe dat het een zwak argument is.
Oeps.... dom natuurlijk... ik bedoel gemeentehuis natuurlijkquote:
Soortgelijke gevolgen... (ik ben een man van de nuancering en detailsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het drukt op den duur wel de kosten voor hra voor de overheid, dus heeft het voor de overheid wel dezelfde gevolgen.
Waarom de overdrachtsbelasting afschaffen? Daar is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Revolution-NL het volgende:
HRA gelijdelijk beperken
Overdrachtbelasting schrappen
Scheefhuurders keihard aanpakken
![]()
![]()
![]()
Goed plan... tevens een algehele IB verlaging doorvoeren dan.... dan is de pijn voor de scheefleners niet zo groot.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef BertV het volgende:
Ik zie er ook wel wat in de HRA en subsidies in 1 klap af te schaffen.
Banken en Woningcorporaties moeten die synthetische overwaarde direct afboeken.
Dat gebeurt ook op landniveau met schulden die niet betaald kunnen worden.
Welk nut dient deze dan? Als je speculatie wilt tegengaan kun je hem beter omzetten in een winstbelasting.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom de overdrachtsbelasting afschaffen? Daar is toch niets mis mee?
Hm. Dus je wil dat de scheefleners besparen? Terwijl je in andere reacties er door middel van smiley-gebruik blijk van geeft het prachtig te vinden als die mensen in de ellende komen. Waar komt dat vandaan vraag ik me af. Ben je dan echt zo gefrustreerd dat je een hele bevolkingsgroep ellende toewenst (en zeg niet dat je dat niet doet, want dat doe je wel).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed plan... tevens een algehele IB verlaging doorvoeren dan.... dan is de pijn voor de scheefleners niet zo groot.
Dat is prima, maar dan alleen in combinatie met een huurstijging die evenredig is aan het verdwijnen van de HRA. Anders worden scheefhuurders indirect alsnog beloond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed plan... tevens een algehele IB verlaging doorvoeren dan.... dan is de pijn voor de scheefleners niet zo groot.
'Mamma, ze pesten mij'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Alsof deze reeks ook maar getuigd van enig respect naar wie dan ook![]()
Oproepen tot een ban is natuurlijk not done in zo'n baggerreeks als deze
Jij hebt toch al eens een ban gehad? Waarvoor was dat?quote:
Waarom zou je dan als huurder geen extra verhuis-verhuudbelasting hoeven af te dragen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom de overdrachtsbelasting afschaffen? Daar is toch niets mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |