Waarom "gelukkig" dat je niet bent aangenomen op de kunstacademie? Lijkt het je achteraf gezien toch niets?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vagen
Ik was 16 toen ik mijn Havo-diploma haalde... Beetje jong dus.... Wilde naar de kunstacademie, maar ben daar gelukkig niet aangenomenToen wilde ik wel wat met mensen doen... Maar ik ben een beetje gevoelig, dus niet zo handig om dan SPH te gaan studeren
Omdat ik al op mezelf woonde meteen aan het werk gegaan en toen ik dacht, dit wil ik niet tot mijn pensioen, ben ik weer gaan studeren maar dan P&A
Dat laatste heb hoor ik nu voor het eerst, meestal geen geldquote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Vis met een kruidenkorstje uit de oven met sla
En hier is geen plek voor een annie
Eerst VWO gedaan, in de 2e klas naar de MAVO gegaan, diploma gehaald, MBO Laboratoriumtechniek gaan doen, in het derde jaar via een colloquium doctum overgestapt naar HBO en in het tweede jaar uitgevallen omdat ik te ziek was om door te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk schoolniveau hebben jullie gedaan/doen jullie nu?
Ik HV 1
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vagen
Ik was 16 toen ik mijn Havo-diploma haalde... Beetje jong dus.... Wilde naar de kunstacademie, maar ben daar gelukkig niet aangenomenToen wilde ik wel wat met mensen doen... Maar ik ben een beetje gevoelig, dus niet zo handig om dan SPH te gaan studeren
Omdat ik al op mezelf woonde meteen aan het werk gegaan en toen ik dacht, dit wil ik niet tot mijn pensioen, ben ik weer gaan studeren maar dan P&A
Ik wilde met volwassenen en bejaarden werken, maar vooral in die laatste categorie gaan er nog wel eens mensen dood enzo...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dan was je misschien met mensen als mij gaan werken, the horror.
Ook niet, maar zelfs al was er geld voor, dan was er gewoon geen plek in dit keukentjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat laatste heb hoor ik nu voor het eerst, meestal geen geld
Er bestaat een speciale kunstenaarsuitkering, enig idee waarom dat is?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom "gelukkig" dat je niet bent aangenomen op de kunstacademie? Lijkt het je achteraf gezien toch niets?
Okeequote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde met volwassenen en bejaarden werken, maar vooral in die laatste categorie gaan er nog wel eens mensen dood enzo...Dus daar kon ik niet goed mee omgaan
Met mensen zoals jij ben ik opgegroeid, dus dat lukt me wel
Vraag het aan Woeste_Woerdquote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel psychologie willen studeren, het werk lijkt me leuk, de studie lijkt me kut.
Dat is wel jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook niet, maar zelfs al was er geld voor, dan was er gewoon geen plek in dit keukentje
een van mijn clienten van mn werk ging laatst dood... damn we hebben drie dagen lang nonstop gejankt met het teamquote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde met volwassenen en bejaarden werken, maar vooral in die laatste categorie gaan er nog wel eens mensen dood enzo...Dus daar kon ik niet goed mee omgaan
Met mensen zoals jij ben ik opgegroeid, dus dat lukt me wel
Ja ik weet hetquote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]er loopt echt n onwijs groot aantal labielo's op die opleiding
had best gekund haha
is er wel plek voor Toek?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Vis met een kruidenkorstje uit de oven met sla
En hier is geen plek voor een annie
Ligt er altijd aan welke richting je kiest he. Zijn een paar richtingen op de kunstacademie waar juist heel veel vraag naar is. Wat had je willen doen?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er bestaat een speciale kunstenaarsuitkering, enig idee waarom dat is?Niet omdat er zoveel werk is
Ja, natuurlijk hoort menselijkheid erbij... Ik kreeg echter een angst om te sterven en hyperventilatie aanvallen, een jaar langquote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van mijn clienten van mn werk ging laatst dood... damn we hebben drie dagen lang nonstop gejankt met het teameen beetje mens zijn hoort erbij
het werk is ook echt geweldigquote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik weet hetDie had ik ook
Maar ik werd er zelf zo ongelukkig van toentertijd
Ik was gewoon te jong en nam het mee naar huis
Het werk zelf lag me wel en vond ik ook leuk
Kunstenaar worden natuurlijk, dus geloof me, is maar goed dat ik niet ben aangenomen... Ik was 16, ik overzag het echt niet...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er altijd aan welke richting je kiest he. Zijn een paar richtingen op de kunstacademie waar juist heel veel vraag naar is. Wat had je willen doen?
Misschien andere soort van tellingquote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan vraag ik me af waarom mensen 200 jaar konden worden vroeger
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hoort menselijkheid erbij... Ik kreeg echter een angst om te sterven en hyperventilatie aanvallen, een jaar langNiet echt een aanrader
Nah, psychologie zou mijn 2de keus zijn. Wat ik nu doe is al jaren wat ik echt wil.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
Vraag het aan Woeste_Woerd
Die doet zo'n soort opleiding
Mijn moeder was verpleegkundige in het tehuis waar haar moeder woonde. Zij was het die haar dood aantrof. Moest toen ook even janken, mocht ook eerder naar huis toen. Maar ging kort daarna weer naar haar werk.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van mijn clienten van mn werk ging laatst dood... damn we hebben drie dagen lang nonstop gejankt met het teameen beetje mens zijn hoort erbij
Jij moet wat beter opletten op school, vooral Nederlands en geschiedenis of biologie lijkt me een goed planquote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan vraag ik me af waarom mensen 200 jaar konden worden vroeger
Wauwquote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het werk is ook echt geweldigmensen net dat zetje geven zodat ze verder zelf gelukkig kunnen worden. Ik ben met mijn vriendin bezig een bedrijfje op te zetten, vakantiekampen voor kinderen met gedragsproblemen enzo.. tis nog allemaal vaag
maar we willen het
Het was een combinatie van hoor, er is toentertijd wel meer gebeurd en dat alles bij elkaar maakte dat ik dat werk toen niet moest doen... Nu heb ik veel liever iets dienstverlends...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hmm das wel erg extreem ja... dan maar iets waarbij mensen minder vaak dood gaan
Dat is erg, Vreselijke momenten zijn datquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn moeder was verpleegkundige in het tehuis waar haar moeder woonde. Zij was het die haar dood aantrof. Moest toen ook even janken, mocht ook eerder naar huis toen. Maar ging kort daarna weer naar haar werk.
nederlands is makkelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij moet wat beter opletten op school, vooral Nederlands en geschiedenis of biologie lijkt me een goed plan
Daar moet je wel tegen kunnen, ik vind het knap van haarquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn moeder was verpleegkundige in het tehuis waar haar moeder woonde. Zij was het die haar dood aantrof. Moest toen ook even janken, mocht ook eerder naar huis toen. Maar ging kort daarna weer naar haar werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |