Hoe moet ik me die spoofing voorstellen dan? Er komt geen verbinding tot stand, daarbij kon ik op internet niets vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:53 schreef nightsleeper het volgende:
Waarschijnlijk iemand die nummer spoofing gebruikt. Gewoon lekker blokkeren en klaar is kees.
Hahahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef ShevaJB het volgende:
Gaar? Klinkt je telefoon dan als een fluitketel?
Je kunt via internetbellen redelijk makkelijk doen alsof je van een ander nummer belt. Dat nummer hoeft dan ook helemaal niet te bestaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe moet ik me die spoofing voorstellen dan? Er komt geen verbinding tot stand, daarbij kon ik op internet niets vinden.
blokkeren?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef par4 het volgende:
heb ik ook een tijdje gehad. het was een belcomputer van een callcenter. Er kwam nooit een verbinding tot stand maar hij bleef overgaan precies om het uur. Dit nummer was echter wel verborgen, wat vervelend was omdat ik hier door mijn nummer heb moeten veranderen.
En ook niet als je wat lastiger bent bij ze? Niet kunnen is wel erg makkelijk om je er van af te maken. Je kunt in een router ook bepaalde IP adressen blokkeren.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef heaven7 het volgende:
Kan niet heb ik begrepen van zowel Vodafone als T-mobile.
Inderdaad. Gewoon even de lastige klant spelen, en klagen over het probleem.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Hugo__Boss het volgende:
NOOIT terugbellen naar zo'n vaag nummer. Dikke kans dat het een duur betaalnummer is met een hoge rekening tot gevolg.
Op je telefoon zelf zit meestal wel een functie waar je bepaalde nummers kunt weigeren, die even invoeren en klaar. Maak even melding bij je provider, wie weet kunnen die ook een en ander traceren en verhelpen.
Nja ik ben een tijdlang elke dag lastig gevallen door een onbekend nummer en zij konden niks doen. Het enige wat je kan doen is een lastigvalformulier invullen, zij gaan diegene dan 'berispen', dit 3 keer en dan kunnen ze eventueel, als het nummer niet onbekend is (wat bij mij dus wel was), het nummer blokkeren maar de voorkeur gaat uit naar het nemen van een ander nummerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef fonsoy het volgende:
[..]
En ook niet als je wat lastiger bent bij ze? Niet kunnen is wel erg makkelijk om je er van af te maken. Je kunt in een router ook bepaalde IP adressen blokkeren.
Fokker hebben toch helemaal geen vrienden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:32 schreef JendaB het volgende:
Een vriend van je heeft je telefoon gepakt, en zijn naam veranderd in 0777007000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |