Precies dat. Koester ze maar zolang ze er nog zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Mja, leuk en aardig wat er vrij kan komen als ze dood zijn. Mijn ouders hebben ook goed geboerd, maar 1) ze zijn hard bezig dat geld uit te geven (goed recht!) en 2) voorlopig hoeven ze nog niet dood. Als ik dan geld krijg, denk ik dat dat op dat moment niet heel boeiend is voor mij.
Sorry Godt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt toch gvd veel minder interessant.
Omleggen! Ouders zijn overrated. Er zijn er genoeg van.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies dat. Koester ze maar zolang ze er nog zijn.
Teveel, maar van mijn ouders wordt afgeblevenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omleggen! Ouders zijn overrated. Er zijn er genoeg van.
Volgens mij heeft je vader al aan je moeder gezeten.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teveel, maar van mijn ouders wordt afgebleven
Echtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je vader al aan je moeder gezeten.
d'r is zelfs nog iets uit voort gekomenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je vader al aan je moeder gezeten.
Ik ga over een half uurtje lekker naar het hotel. Lekker chillen in mijn blote billen!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja! Gelukkig mag ik de hele avond ook nog vanaf thuis werken.
En rellen in het werptijd-topic.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje lekker naar het hotel. Lekker chillen in mijn blote billen!
Oeh, ff lurken.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar niet alleen, ook in het scooterkneus is doot topic
De döner op chillburg is best okay. Er was zelfs nog een topic over. Elders op de stations is 'ie trouwens beter, maar hij is goed te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de trein gemist omdat de bus te laat was
Ik wijt dat altijd aan de XTC.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:37 schreef Watertornado het volgende:
Hebben jullie ook dat de quoteknop een beetje wappie is?
ik ebn wappie van m'n eigenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:37 schreef Watertornado het volgende:
Moet je even old-skool F5-en.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:37 schreef Watertornado het volgende:
nou.. ben dat thuis zitten wel beuquote:Op maandag 28 maart 2011 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Eindelijk avond!Kan ik me tenminste beetje vermaken met de tv ofzo
Het idee van thuiszitten is beter dan de praktijk
Same here.. en ik blijf morgen ook nog thuis.quote:
goed plan!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here.. en ik blijf morgen ook nog thuis.
Maar daarna weer werken en borrelen donderdag en geweldig weekend tegemoet
klinkt als een roep om aandacht.. wil je een knuffel?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt als een roep om aandacht.. wil je een knuffel?
Dag honingsnoepje dan wel waarde neef van mequote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi koekje danwel taalwondertje van me!
Weggelopen denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |