Een 7 jaar oudere broer is best leuk. Vanaf je 15equote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga m toch niet nu al inlichten over iets dat pas over 4 jaar plaats gaat vinden?
Je kent mijn MI's tochquote:
Wat klopt hier nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga m toch niet nu al inlichten over iets dat pas over 4 jaar plaats gaat vinden?
Die met aubergines of was dat van Huppel?quote:
Je gaat toch niet met rare verhalen komen over zusjes van 16 die op hun oudere broer verliefd worden he?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een 7 jaar oudere broer is best leuk. Vanaf je 15e
huppel natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die met aubergines of was dat van Huppel?
Mijn broer is 7 jaar ouder. Viespeukquote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met rare verhalen komen over zusjes van 16 die op hun oudere broer verliefd worden he?
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een 7 jaar oudere broer is best leuk. Vanaf je 15e
quote:
Gaat de goede kant op dusquote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag was de eerste kotsvrije dag sinds dinsdag, dat stemt hoopvol.
Geef me dan ook gewoon mijn zin. Het leven kan zo simpel zijn.quote:
Dat zou te makkelijk zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef me dan ook gewoon mijn zin. Het leven kan zo simpel zijn.
Helemaal niks. Maar tussen broer en zus wordt dat pas echt leuk vanaf je 15e, is mijn ervaring.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er mis met een leeftijdsverschil van 7 jaar?
Alsof je dan wel lief gaat doenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef me dan ook gewoon mijn zin. Het leven kan zo simpel zijn.
Mijn zus is vijf jaar ouder, dat werd een stuk minder leuk juist toen zij in de puberteit kwam.. daarvoor was het wel gezellig.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar tussen broer en zus wordt dat pas echt leuk vanaf je 15e, is mijn ervaring.
En jofu impliceert vieze dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |