quote:
Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef msnk het volgende:Misschien leuk als je erbij zet wat de goede antwoorden waren en klopten de meeste inzendingen

?
En gefeliciteerd

Week 3: Hoe had je de films kunnen weten?Jurassic Park- Het dialoog:
Ik heb hier een ei in mijn hand Ja man, die beesten paren! Had ik ook niet verwacht. Maar goed, waarom bel je? Stroom is uitgevallen?... Of ik er wat aan kan doen?... Je hebt het magische woord nog niet gezegd Haha, slimme meid.Dinosaurussen kunnen zich niet voortplanten volgens de DNA-constructie van de parkeigenaars
Het was totaal onverwachts
De stroom valt uit tijdens de rondrit door het park.
Ned (de slechterik die de stroom heeft uitgezet) wordt gevraagd of hij het kan fixen.
Computersysteem zit een wachtwoord op van Ned. Gelooped filmpje: Uh uh uh, you didn't say the magic word
Een van de bewakers wordt door een velociraptor geflanked. Uitspraak: 'Clever girl...'
- Trillen van het glas water
- De scheerschuimbus (hierin zitten in de film samples van dino-DNA welke Ned probeert weg te smokkelen)
- De muziek van John Williams
Speed- Soundtrack van Speed
- Een rijdende, accelererende bus
- Op de laptop staat dat de target een bus is
- Er staat ook een schema voor een 'speedtriggered device'. Als de bus harder dan X-aantal kilometer per uur zou rijden, wordt de bom geactiveerd.
- Tekst wordt ingetypt door iemand zinder rechter duim. Dit had de dader in Speed ook.
---------------
De meeste inzendingen klopten.
Toch kwamen er ook antwoorden binnen zoals Inception en The Fast and the Furious voor filmpje 1, en Mission: Impossible en Kick-Ass voor filmpje 2

Wederom: Goed meegedaan allemaal! Op naar de laatste week waar het een gekkenhuis wordt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!