Ze zijn ongeveer 12 cm.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoe hoog zijn je zwarte Primark schoenen? En valt 'ie echt als een 39?
Jammer, dan zijn ze net iets te groot.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zijn ongeveer 12 cm.En vallen echt als een 39. Ik heb zelf maat 40 kan soms in een 39, in deze dus niet. Stiekem met de hoop gekocht dat ze uit zouden lopen maar nee. Je weet hoe vrouwen en schoenen zijn.
Heb je 38 dan? Ik zit met mijn tenen onderhand krom. Ze vallen echt klein. Als je een grote 38 hebt pas je er in hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jammer, dan zijn ze net iets te groot.
Ja, ik weet het. Heb ook mijn mooiste schoenen moeten verkopen omdat ze een halve maat te klein waren - maar ik ze toch ECHT wilde hebben.
Nee, met pumps heb ik toch echt 37/een kleine 38.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je 38 dan? Ik zit met mijn tenen onderhand krom. Ze vallen echt klein. Als je een grote 38 hebt pas je er in hoor.
Nee, geen echt leer. Nep leer.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuke dingen
Ik heb wat vraagjes over de Warehouse tas:
- is het echt leer?
- wat is het andere hengsel? is dat een lang hengsel?
- hoe groot is de tas?
Oh en waar is het eventueel op te halen?
Daar ga ik mee akkoord, moet alleen even kijken of hij door de brievenbus past in een envelop.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Waddapatja het volgende:
Spijkerjack bied ik 10 voor incl. verzendkosten.
En past er een map van A4 grootte in de tas?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, geen echt leer. Nep leer.Hengsel wat er aan zit is gewoon zoals aan elke tas zit, zelfde kleur van de tas en de gespen zijn dezelfde ''gouden'' kleur. Hij is behoorlijk lang te maken, op het langst komt hij bij mij tot aan de grond.
![]()
Op te halen in Arnhem.
Nee daar gaat hij niet voor weg sorry. Hij was 50 euro nieuw en heb hem nog geen maand.quote:
Ok, ik hoor het wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ga ik mee akkoord, moet alleen even kijken of hij door de brievenbus past in een envelop.
Heb even een schrift van A4 formaat er in gedaan dat past en is nog redelijk wat ruimte over.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En past er een map van A4 grootte in de tas?
Okquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb even een schrift van A4 formaat er in gedaan dat past en is nog redelijk wat ruimte over.
Die zijn 12 a 13 cm.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ok
En die witte wedges van de Primark, hoe hoog is daarvan ongeveer de hak? (dat ik inschat of ik er op zou kunnen lopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |