Tuurlijk niet, een wittequote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in paniek al een fles Rosé open gemaakt ?
en jij gaat aan de poort staan om te controleren wie dat zijn ?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef Tomasso het volgende:
Merendeel van dit topic zal ongetwijfeld wel gaan.
Nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij gaat aan de poort staan om te controleren wie dat zijn ?
Nou jij niet, want de efteling is boos op jou en Vlarpquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef Tomasso het volgende:
Net per se op zo'n dag, en al helemaal niet als je dan heel de dag met zo'n groep moet optrekken. Ik vind de Efteling het leukst met een klein (jammer dus, Tomassoquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef Tomasso het volgende:
Tomasso beschikt nu toch over een eigen animatieteam ?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou jij niet, want de efteling is boos op jou en Vlarp
Dus je moet die dag wegblijvenSTRAF!
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou jij niet, want de efteling is boos op jou en Vlarp
Dus je moet die dag wegblijvenSTRAF!
Je was ontsnapt, remember?quote:
Dat kind gata toch voor 7 maanden naar mallorca!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tomasso beschikt nu toch over een eigen animatieteam ?
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net per se op zo'n dag, en al helemaal niet als je dan heel de dag met zo'n groep moet optrekken. Ik vind de Efteling het leukst met een klein (jammer dus, Tomasso), gezellig (jammer dus G_E) groepje vrienden.
en mocht af en toe iemand over laten komen van het thuisfront als secundaire arbiedsvoorwaardequote:Op maandag 28 maart 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kind gata toch voor 7 maanden naar mallorca!
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een venijn in die laatste regel
ERIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |