Ze is een langzame werker maar ze komt wel waar ze wezen wil.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nou, poeh poeh, de doet na 6 weken ook eens iets![]()
en ook alleen maar omdat ze zich sterkt voelt nu met Alex
ze verdient het om er uit geknikkerd te worden, het wordt hoog tijd voor die luilak
Aha, link intussen wel gevonden; zie hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi hoi je moet wel ff je poppetje veranderen van mannetje naar vrouwtjequote:
YW, Geer is mijn absolute favo. Ik wil ook een Geer.quote:
Hoi Fenneke, we zijn wel een beetje jaloers op je hoor, en niet op het geld wat Geer heeft, maar om wat ie is en hoe hij speelt! We zijn trots op je mannetjequote:
Maar hij is ook niet zo dom als men denkt.quote:
Baas Gerardquote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
Fenneke, Welkom bij de grote Gerard Fanbase!
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef danilel het volgende:
@ BQ,
Kon ze zo niet ff vinden op www (lijken wel verwijderd)
maar hier een quote van wat ik afgelopen week schreef;
WTF wijzig je het? Ik was het net aan het lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook! Heeft ie geen tweelingbroer?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW, Geer is mijn absolute favo. Ik wil ook een Geer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |