quote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef danilel het volgende:
@ BQ,
Kon ze zo niet ff vinden op www (lijken wel verwijderd)
maar hier een quote van wat ik afgelopen week schreef;
Aha, link intussen wel gevonden; zie hierJe bent een kanjer. Thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
spannend dit!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef muzas het volgende:
alsjulliedzecijferreeekswoordvoorwoordletterlijk
Nou die doet net of ze op het kinderdagverblijf zit, dom mensquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Stability het volgende:
tjonge wat een gierig wijf laura...falex mag geen dropje !! zet verdorie die hele pot op tafel en deel !!!!
dat ze haar extra snoep niet deelt, zegt genoeg over haar ego....quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou die doet net of ze op het kinderdagverblijf zit, dom mens
keer Jo nomineren?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef muzas het volgende:
alsjulliedzecijferreeekswoordvoorwoordletterlijkknnenoplezenmoogenjullietweeee
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Helemaal niets maar ik geil gewoon op Karim
Cijfers naar letters en dan een ceasarcijfer van 2?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef muzas het volgende:
ze wil misschien haar dropje wel op een andere manier delen met aalexquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Stability het volgende:
[..]
dat ze haar extra snoep niet deelt, zegt genoeg over haar ego....
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef muzas het volgende:
Get a lifequote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch respect dat jij het wel toegeeft, die andere mutsen schieten meteen in de verdediging...zegt ook wel iets...
goed gezegdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Get a life
Als je iemand in een spelshow leuk vind is dat echt weer iets voor simpele mannen om dat als "geilen op " te bestempelen
En zo leer je de bewoners snel kennen hoe hun persoonlijkheid in elkaar zit en waar ze voor staanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Stability het volgende:
[..]
dat ze haar extra snoep niet deelt, zegt genoeg over haar ego....
eindigt op > dewaarheidquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef muzas het volgende:
al die kerels hebben heel wat Cossen volgefapt en dan mogen wij niet zeker?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Get a life
Als je iemand in een spelshow leuk vind is dat echt weer iets voor simpele mannen om dat als "geilen op " te bestempelen
En als je het kompleet hebt, dan gooi je er zeker een SL op...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef muzas het volgende:
indd..een van de naarste eigenschappen van sommige mensen, die zelf wel alles van anderen willen hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En zo leer je de bewoners snel kennen hoe hun persoonlijkheid in elkaar zit en waar ze voor staan
Dat heeft ie nu al een beetje gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Hij bewijst steeds meer dat hij totaal geen ruggegraat heeft. Misselijk mannetje.
Ik zie hem er voor aan om Gerard te backstekken als Lau dat wil.
Nou als die later een relatie krijgen, lekker gelijkwaardig. Je moet er maar voor kiezenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef mangalie het volgende:
Wat een luft uit jouw mond zegt Jo tegen flip..Hij meteen: ik ga mijn tanden wel poetsen..Hondje
Ik hou wel van Gerard maar wees niet ongerustquote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Even een mededeling tussendoor: Pablolaatje is Fenneke.
Er is telefonisch contact geweest!
Nogmaals welkom Fenneke!
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef muzas het volgende:
alsjulliedzecijferreeekswoordvoorwoordletterlijkknnenoplezenmoogenjullietweeeetbareproductenkiezenuitdekastderverleidingenhierveermagiemandzichmeldenindekamervandewaarheid
A = 3 b = 4 doornummeren maarquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef brainfarth het volgende:
het is een tekst, de getallen staan voor letters. Wat me opvalt is dat er geen getaal onder de 3 is en ook niet boven de 28, dus 26 verschillende getallen, hee..................zoveel letters hebben we ook in het alfabet
3=1 enzovoort snappie?!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef brainfarth het volgende:
het is een tekst, de getallen staan voor letters. Wat me opvalt is dat er geen getaal onder de 3 is en ook niet boven de 28, dus 26 verschillende getallen, hee..................zoveel letters hebben we ook in het alfabet
knap gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef muzas het volgende:
alsjulliedzecijferreeekswoordvoorwoordletterlijkknnenoplezenmoogenjullietweeeetbareproductenkiezenuitdekastderverleidingenhierveermagiemandzichmeldenindekamervandewaarheid
Thanx, dat gaat ze dus nooit lukken.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef muzas het volgende:
Yup, hij was een tikkie boos op Alex. Alex had ook nog gezegd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken..Dat was not done volgens Gerard...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat heeft ie nu al een beetje gedaan
zeker ook opdat er (expres?) grote spelvauten in staan, en ze die zin letterlijk moeten voorlezen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zeker als je geen spiekbriefje hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |