doe eens niet !!!!tis al erg genoeg om ze op 2 streams te zienquote:
ik zal m terugwijzigenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
WTF wijzig je het? Ik was het net aan het lezen...
Nee die had ze nog niet gehoord...dat hier wat natte kutten op haar vent liggen weg te glijden achter hun pctje/laptop....quote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef mangalie het volgende:
Welkom Fenneke..Wat heb je toch een leuke vent, je zal hem vast erg missen..
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee die had ze nog niet gehoord...dat hier wat natte kutten op haar vent liggen weg te glijden achter hun pctje/laptop....
Die denkt vast dat het de kleurnummers zijn van haar nagellak en lippenstift.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Stability het volgende:
jo snapt er niks van, denkt dat het make up formules zijn ofzoiets...ze denkt alleen aan make up enzo
Als je dat doet voor een dergelijk caesar cijfer kom je er na twee letters al achter dat je een nietbestaande lettercombinatie krijgtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef chufi het volgende:
laagste getal is 3 hoogste 28.. Verschuif het alfabet 2 plaatsen ... dan is 3 A 28 Z
Alexander moet bij mama Beppie zich maar een kut aan laten metenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een rat die Alex, eerst als een wijf maar blijven informeren naar die creme van Gerard hoeveel die danwel niet kost en hoe lang die daar dan mee doet.
Jezus wat een wijf, zeg ik zelf als vrouw![]()
En daarna met Maaike op de bank, zit die tegen Gerard het idee te opperen dat Gerard misschien wel een project voor hun kan sponseren zodat hun daarin kunnen werken
Damnnnnnnn Gerard stel me niet teleur en trap die aap als je uit het huis komt gelijk alleen richting Boedapest![]()
Vieze Golddiggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij ook aub ! ik vind geer heel leuk, maar daar houdt het dan wel bij op. ik ga niet zitten geilen op een getrouwde man die ik niet persoonlijk ken...ook niet als ik hem wel zou kennen !! maar ben echt fan van hem, dat dan weer welquote:
Ja was ik ook al achterquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als je dat doet voor een dergelijk caesar cijfer kom je er na twee letters al achter dat je een nietbestaande lettercombinatie krijgt
Iddquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een rat die Alex, eerst als een wijf maar blijven informeren naar die creme van Gerard hoeveel die danwel niet kost en hoe lang die daar dan mee doet.
Jezus wat een wijf, zeg ik zelf als vrouw![]()
En daarna met Maaike op de bank, zit die tegen Gerard het idee te opperen dat Gerard misschien wel een project voor hun kan sponseren zodat hun daarin kunnen werken
Damnnnnnnn Gerard stel me niet teleur en trap die aap als je uit het huis komt gelijk alleen richting Boedapest![]()
Vieze Golddiggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ontcijfer je hem dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef muzas het volgende:
De code begint met 'als jullie' ben bezig met de rest
als jullie dze cijfersquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef muzas het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alexander moet bij mama Beppie zich maar een kut aan laten meten
"Als jullie dit vertaald hebben, kan Jo lezen dat Dennis vertrokken is ";)quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef muzas het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef danilel het volgende:
[..]
"Als jullie dit vertaald hebben, kan Jo lezen dat Dennis vertrokken is ";)
Haha goed bezig!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef muzas het volgende:
wat is er mis met geilen op Geer ?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mij ook ik geil helemaal niet op Gerard. Vind hem alleen leuk..!!
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef danilel het volgende:
[..]
"Als jullie dit vertaald hebben, kan Jo lezen dat Dennis vertrokken is ";)
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee die had ze nog niet gehoord...dat hier wat natte kutten op haar vent liggen weg te glijden achter hun pctje/laptop....
Nou zeg, ik schaar me niet onder die goedkope uitspraken hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
[..]
mij ook aub ! ik vind geer heel leuk, maar daar houdt het dan wel bij op. ik ga niet zitten geilen op een getrouwde man die ik niet persoonlijk ken...ook niet als ik hem wel zou kennen !! maar ben echt fan van hem, dat dan weer wel
dit dus!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mij ook ik geil helemaal niet op Gerard. Vind hem alleen leuk..!!
Ga door.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef muzas het volgende:
quote:
pzies !!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou zeg, ik schaar me niet onder die goedkope uitspraken hoor.
Gerard is gewoon een sympathieke speler, net als Karim.
![]()
Gerard & Karim in de finale of Karim & Gerard in de finale![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef muzas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |