Nou zeg hij hoeft toch niet te doen wat Gerard wil. Het lijkt bijna een eigen mening ook al gebruikt hij Laura als onderbouwing.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Day het volgende:
Die vuile smiecht van een Alex heeft Sharon genomineerd. Vanwege Laura!
zeg dat even tegen Guido?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Even een mededeling tussendoor: Pablolaatje is Fenneke.
Er is telefonisch contact geweest!
Nogmaals welkom Fenneke!
Thanx. Welkom Pablolaatje.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Noop, Maik niet, die heeft zich "aan de afspraak"gehoudenquote:
Volgens mij geen Jo, maar Aafke.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef angeljacky het volgende:
[..]
en Sharon en krijgt daar nou op subtiele wijze op zijn sodemieter van geer
Graag gedaan, Fenneke / Pablolaatje bood het zelf aan.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dank voor de verificatie controle.
Ja daar zijn we nog niet over uit. Alex niet i i g , die heeft op Aaf en Sharon gestemd. Dan zal het denk ik Maik moeten zijn. Dan krijgt die op zijn flikker van Mo, weer een paar dagen geen sex ofzo of misschien wel een nominatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef itsme het volgende:
What the fuck. Ik hoorde alex wel zeggen dat hij op iemand had gestemd en dat dat met Laura te maken had.
\Ik dacht dat hij Jo bedoelde maar nee dus.
Wie hebben er dan wel op Jo gestemd? maw wie is Jo's bekstekker?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Ik kan me dat ook wel voorstellen, het is heel moeilijk om te bewijzen wie je zegt dat je bent en met al die clone's hier kan ik me dat wel een beetje indenkenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Graag gedaan, Fenneke / Pablolaatje bood het zelf aan.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Jij bent nu degene die Gerard erbij haalt, niet ik. Maar zijn motivatie is echt kul. Je gaat toch niet zo iemand nomineren? Op basis of die wel goed omgaat met je vriendinnetje?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef marky het volgende:
[..]
Nou zeg hij hoeft toch niet te doen wat Gerard wil. Het lijkt bijna een eigen mening ook al gebruikt hij Laura als onderbouwing.
Laura is een spin in het web. Ze wordt potdorie nog echt belangrijk.
Die gif zou ik uitvergroten!!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef suzi1 het volgende:
nog even en ze valt dood van die hometrainer af ;p
Alex moet idd zelf weten naar welk advies hij luistert....of dat nu die van Gerard is of die van Laura.....tis toch niet zn eigen meningquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef marky het volgende:
[..]
Nou zeg hij hoeft toch niet te doen wat Gerard wil. Het lijkt bijna een eigen mening ook al gebruikt hij Laura als onderbouwing.
En? Was ze echt zo leuk als je dacht?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Jo is nu dinnetje van Lau dus daarom Jo niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef itsme het volgende:
What the fuck. Ik hoorde alex wel zeggen dat hij op iemand had gestemd en dat dat met Laura te maken had.
\Ik dacht dat hij Jo bedoelde maar nee dus.
Wie hebben er dan wel op Jo gestemd? maw wie is Jo's bekstekker?
Nah ik snap het wel....Hij wil laura neuken, niet Gerard en vliegen vang je met stroopquote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Jij bent nu degene die Gerard erbij haalt, niet ik. Maar zijn motivatie is echt kul. Je gaat toch niet zo iemand nomineren? Op basis of die wel goed omgaat met je vriendinnetje?
Ze weten ook niet beter of ze zitten in een rustkamp en niet in een spel. Ze verdienen hun geld liggend op bed of de bank. En als je dan genomineerd wordt dan worden ze boos .quote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo weigert nu dus ook nog met karim te praten ? zieligwijf
ok nu geloof ik het pasquote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
En dan nog gezien haar scores tijdens nominaties. Het gaat tussen Gerard en haar in de finale, let maar op.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dan heeft Estherdv eindelijk haar gifje.quote:
Sorry maar van deze drie is Joanna toch echt het meest spraakmakend bezig in het huis. Sharon is zo inwisselbaar. Haar geheim is bijzonder maar zij zelf allerminst. Laura is spannender dan Sharon.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef snetje het volgende:
Sharon moet blijven om dat ze Sahron isen Aafke moet helemaal blijven! want die wil ik graag nog eens in een dronken bui achter Maike aan zien gaan en een jaloerse Mo slaant er achteraan ...
Euhhh is een mannedingetje zeg maar. Zeg maar typisch zoiets die mannen nooit goed kunnen doen bij vrouwen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Jij bent nu degene die Gerard erbij haalt, niet ik. Maar zijn motivatie is echt kul. Je gaat toch niet zo iemand nomineren? Op basis of die wel goed omgaat met je vriendinnetje?
Waar is Laura spannend in dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry maar van deze drie is Joanna toch echt het meest spraakmakend bezig in het huis. Sharon is zo inwisselbaar. Haar geheim is bijzonder maar zij zelf allerminst. Laura is spannender dan Sharon.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh is een mannedingetje zeg maar. Zeg maar typisch zoiets die mannen nooit goed kunnen doen bij vrouwen.
Ze tongelt met Faalex.quote:
Die Flip is echt zooooo domquote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Urb het volgende:
Sharon wil weten waar Flip op gedrukt heeft maar hij wil het nu niet zeggen omdat er anderen bij zijn. Die moeten dan toch al genoeg weten?
Ik ben al blij dat ik het niet hoor hijgenquote:
avaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik het niet hoor hijgen
[ afbeelding ]
Joanna is ook "het meest spraakmakend bezig buiten het huis" en ik weet niet zeker of dat haar stemmen zal kosten of opleveren.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry maar van deze drie is Joanna toch echt het meest spraakmakend bezig in het huis. Sharon is zo inwisselbaar. Haar geheim is bijzonder maar zij zelf allerminst. Laura is spannender dan Sharon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |