Er zit een legitieme Windows XP licentie sticker op.quote:
Welke licentievorm? OEM, retail? met installatiemedia en Certificate of Authenticity neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef ecktebaaz het volgende:
Maar kan hem met een nieuwe 64BITS Windows 7 leveren!
Heb hier nog een Windows 7 Home Premium CD, gekocht op de HCC beurs in Utrecht. Deze word dan geinstalleerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef Gunner het volgende:
Wat voor licentievorm i
[..]
Welke licentievorm? OEM, retail? met installatiemedia en Certificate of Authenticity neem ik aan?
ja, die nu draait is niet helemaal legaal, maar heb hier gewoon de Home Premium met orginele key liggen hoor!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:15 schreef Gunner het volgende:
Home Premium zeg je en je hebt Ultimate geïnstalleerd.....
Had je beter niet kunnen zeggen haha. Nu kijk ik vrijdag wel wat het hoogste bod is, en bij interessant genoeg bied ik erover heenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef ecktebaaz het volgende:
Even nog voor de duidelijk, vrijdagavond om ongeveer 6uur kijk ik wat het hoogste bod is en de pc gaat naar de user die het hoogst geboden heeft!
Denk niet dat het ook hoger word dan het laatste bod wat u net gegeven heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je beter niet kunnen zeggen haha. Nu kijk ik vrijdag wel wat het hoogste bod is, en bij interessant genoeg bied ik erover heen
We gaan het zien, hoop voor je dat je er het beste bod uitsleeptquote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef ecktebaaz het volgende:
[..]
Denk niet dat het ook hoger word dan het laatste bod wat u net gegeven heeft
Sorry ik weet niet eens wat slic 2.1 isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |