helaas nu het er 3 zijn wordt het dus Aafke.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
Yep flip zegt het nu ..... Jo genomineerd met aafke en sharon
Please JOOOOOOO eruit
ja en alleen maar goeie dingenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
Omdat mensen Jo kunnen goochelen gaan mensen niet op haar stemmen?
Ik denk dat er nog te weinig is onderzochtquote:Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
Omdat mensen Jo kunnen goochelen gaan mensen niet op haar stemmen?
Yahoooooooooo voor deze keer danquote:Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Is er dan een keer iets wat Faalex goed gedaan heeft!![]()
![]()
Dus dat ... sharon en aafke gaan er iig beter mee om.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef nancyx1981x het volgende:
Pfff trieste troela! Inpakken en wegwezen.....aub zeg!!
Mevrouw is genomineerd en maakt er meteen een drama van![]()
Wat probeert ze zo? Zieltjes te winnen? Medelijden te krijgen?
Bleghhhh verschrikkelijk......Ik hoop dat ze naar huis gaat!
Aaf hoor je ook niet .... alleen JO loopt te dreinenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:10 schreef md89 het volgende:
Ze heeft elke keer dat ze iemand genomineerd heeft het eerlijk gezegd tegen diegene? Ook tegen Maik dan?
Niet te vroeg juichen he? Hij wordt nog geconfronteerd met zijn wandaden door Jootje. Kijken hoe hij daarop reageert.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yahoooooooooo voor deze keer dan![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
als sharon er maar inblijft, die gun ik het meer dan wie dan ook van de vrouwen
Dit dus!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef IGotNoName het volgende:
Allemaal googlen mensen, want dan kom je op haar webshop uit, nog ff snel reclame maken
Ja dagen later, nadat de storm voorbij was pas. Maar madam wil het natuurlijk meteen weten.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:10 schreef md89 het volgende:
Ze heeft elke keer dat ze iemand genomineerd heeft het eerlijk gezegd tegen diegene? Ook tegen Maik dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |