Oooh wat is dit heerlijk!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef pullup het volgende:
Er is minimaal een bekstekker volgens Jo en die gaat het vast nog wel te horen krijgen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
LauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laura zei dat er drie genomineerd was en Mo zei direct erna: "Jaa," dus dan blijven de andere 3 meiden overquote:
Lexjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef pullup het volgende:
Er is minimaal een bekstekker volgens Jo en die gaat het vast nog wel te horen krijgen.
Alex, volgens mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef pullup het volgende:
Mo laat haar iedere avond volproppen alles voor geen stem van Maik.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef itsme het volgende:
Mo: Ik zou me echt niet zo druk maken. Moet je horen wie het zegt. De bitch is zo fanatiek bezig om niet genomineerd te worden en zou helemaal hysterisch worden net als toen Mike weg was.
Ik denk inderdaad dat die nog zwaar de lul is wat later op de dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |