Moet er 1 daarvoor homo zijn danquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een plan! En dan kunnen we zonder problemen rondneuken, want dat vinden we dan toch niet erg van elkaar. Perfect marriage!
Hoeveel Kcal?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Belgian Milk Chocolate Coated Butter Toffee Popcorn
100g zakje. 2120kJ energie
O wacht, ik dacht dat je EEN vriend bedoeldequote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer of ik met zo'n persoon samen wil blijven
Ik weet het gewoon niet.
Ja hoor, als ik daarna mag (Met wicked he!)quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als het van mijn hubby mag... Ang3l?
Ik zou het respecteren, diegene willen steunen, maar ik word niet ineens lesbisch als beetman een meid wordt nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, ik dacht dat je EEN vriend bedoelde
Nee met mijn relatie zou ik heet ook niet weten. Tuurlijk val ik op die persoon in de eerste plaats, maar ik val ook op mannenlijven en niet op vrouwen lijven. En sex is een belangrijk deel van een relatie.
Je bent te voorspelbaar Ang3l, ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik daarna mag (Met wicked he!)
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik daarna mag (Met wicked he!)
Zeg dat wel!quote:
Belgian chocolate klinkt nooit meer hetzelfde na de wallentour die ik heb gehad... schijfje 4quote:
Da's heel donkergrijsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
Ik vind die zwarte teennagel trouwens het leukste detail bij de schoenfoto.
kcal of Cal bedoel je?quote:
Ah, dus je lokte het eigenlijk uit?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent te voorspelbaar Ang3l, ik wist dat je dit ging zeggen
Ok ok ok maar op de foto lijkt het zwart, of in ieder geval matchend met de schoenkleur. Mijn ogen zijn niet al te goed, zit op een niet al te beste monitor en de foto is genomen met een niet al te best fotoapparaat, dus ik kan op genoeg dingen de schuld afschuiven.quote:
Zie je nu wat voor een goed team we zijn Ang3l! Ik lok ze en jij maakt het afquote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, dus je lokte het eigenlijk uit?
Dus je wil? Ja he, je wil!
YAY!
Ja precies. Ik zou er qua steun e.d. in meegaan, maar de relatie als stel zou wel over zijn denk ik. Maar goed, dat zeg ik nu. Geen idee natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het respecteren, diegene willen steunen, maar ik word niet ineens lesbisch als beetman een meid wordt nee.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok ok ok maar op de foto lijkt het zwart, of in ieder geval matchend met de schoenkleur. Mijn ogen zijn niet al te goed, zit op een niet al te beste monitor en de foto is genomen met een niet al te best fotoapparaat, dus ik kan op genoeg dingen de schuld afschuiven.
Nee idd, je kan over dat soort dingen niet oordelen als je niet zelf in de situatie zit denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zou er qua steun e.d. in meegaan, maar de relatie als stel zou wel over zijn denk ik. Maar goed, dat zeg ik nu. Geen idee natuurlijk.
Ik begon met twee dingen die aan mij zouden kunnen liggen. Lees je selectief of is je interne geheugenbuffer te klein dat je alleen nog maar het laatste onthoud?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd wordt alles op mij geschoven.
Ja, sorry, drukte me niet helemaal goed uit. Maar dat bedoel ik ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, ik dacht dat je EEN vriend bedoelde
Nee met mijn relatie zou ik heet ook niet weten. Tuurlijk val ik op die persoon in de eerste plaats, maar ik val ook op mannenlijven en niet op vrouwen lijven. En sex is een belangrijk deel van een relatie.
Wat ben jij ook eigenlijk een aandachttrekker hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje gevoelig vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik begon met twee dingen die aan mij zouden kunnen liggen. Lees je selectief of is je interne geheugenbuffer te klein dat je alleen nog maar het laatste onthoud?
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ben jij ook eigenlijk een aandachttrekker he
Is heel donkergrijs trouwens substantieel anders dan antraciet in nagelkleurleer?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij geeft de voorzet en ik loei keihard tegen de bal aan, zo hoepla het doeltje in!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je nu wat voor een goed team we zijn Ang3l! Ik lok ze en jij maakt het af
Je hebt zin in kip, maar je gaat toch rund eten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Vertel eens, heb ik zin in kip vanavond, of toch rund?
visquote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Ja dilemma he... maar ik ben toch ook maar weer geweest, alleen om er iets van model in te krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
Oke. Ik wil naar de kapper. Maar toch ook weer niet.
Ik wil mijn haar lang, maar het zit nu zo voor geen meter dat ik gewoon heel graag wat anders wil.
Maar, als jij al een tijdje wat met iemand hebt, dol op hem bent, en op zijn lijf, en hij zou na een tijdje melden dat hij vroeger een zij was, zou je het dan uitmaken (even niet meerekenend dat hij zoiets verzwijgt, wat ook al uitmaakwaardig isquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry, drukte me niet helemaal goed uit. Maar dat bedoel ik ja.
Terwijl ik het typte, dacht ik dat ik ook antraciet zou kunnen zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is heel donkergrijs trouwens substantieel anders dan antraciet in nagelkleurleer?
Ja, het zit voor geen meter meer nu, die schuine bob eerst en dus is mijn haar nu aan de voorkant veel langer dan achter.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dilemma he... maar ik ben toch ook maar weer geweest, alleen om er iets van model in te krijgen.
Kipquote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
gezicht naar de achterkant laten zetten?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het zit voor geen meter meer nu, die schuine bob eerst en dus is mijn haar nu aan de voorkant veel langer dan achter.
En wat heeft de backspace jou misdaan dat hij jouw ranke vingers niet meer over zijn bovenlichaam gemasseerd mag krijgen?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl ik het typte, dacht ik dat ik ook antraciet zou kunnen zeggen
Als ik het koop in de winkel is voor mij de keuze heel makkelijk. Kip 20+ euro/kilo, Rund 10~18 euro/kilo.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het zit voor geen meter meer nu, die schuine bob eerst en dus is mijn haar nu aan de voorkant veel langer dan achter.
DAT is een briljant idee!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef clevy het volgende:
[..]
gezicht naar de achterkant laten zetten?
Varken dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik het koop in de winkel is voor mij de keuze heel makkelijk. Kip 20+ euro/kilo, Rund 10~18 euro/kilo.
Je snapt het nu toch ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat heeft de backspace jou misdaan dat hij jouw ranke vingers niet meer over zijn bovenlichaam gemasseerd mag krijgen?
nadeel is wel dat je je tieten niet meer zietquote:
Ja, de achterkant is inmiddels ook tot op mijn schouders, dus dan wordt het gewoon saai halflang.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies mijn probleem! Dus heb ik die lange lok voor maar wat bij laten knippen, nu heb ik dus een saaie bob, maar kan het wel weer mooi groeien.
Wijf !quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik hoop tegen die tijd dat ik het niet doe, want ik vind het wat kortzichtig van mezelf. Maar ik vind het idee zo raar.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, als jij al een tijdje wat met iemand hebt, dol op hem bent, en op zijn lijf, en hij zou na een tijdje melden dat hij vroeger een zij was, zou je het dan uitmaken (even niet meerekenend dat hij zoiets verzwijgt, wat ook al uitmaakwaardig is)?
Ben ik toch al op uitgekeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef clevy het volgende:
[..]
nadeel is wel dat je je tieten niet meer ziet
Slecht voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |