Ik was wel van plan je te slopenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, leukIk hoop niet kapot te gaan, overigens.
Maar dat is andersquote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was wel van plan je te slopen.
/alphamale
Kapotneukuuuhhhquote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was wel van plan je te slopen.
/alphamale
Ik heb er een keer wat gelezen, toen ik me verveelde. Ik vind het maar vreemdquote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar post hij ook geregeld: Wonderer,
Was eerst een zij. Nou ja, fysiek dan.
Ja, je swaffelde me nog net nietquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja ja, je was gewoon geil en wilde paal zittenIk heb je wel door
Dat mag toch ook? Zolang je die persoon in het echt niet nadelig behandelt zie ik niet in waarom je dingen niet vreemd meer mag vinden anno 2011.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een keer wat gelezen, toen ik me verveelde. Ik vind het maar vreemd
Ik moet er ook nog aan wennen hij te zeggen ipv zij.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een keer wat gelezen, toen ik me verveelde. Ik vind het maar vreemd
Make the hurting stopquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Deed het zoveel pijn? Arme jij...
Oh, dat wil ik ook niet. Ik kan me er gewoon helemaal niks bij voorstellen en ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik te horen krijg dat m'n vriendin of vriend vroeger van het andere geslacht zou zijn...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag toch ook? Zolang je die persoon in het echt niet nadelig behandelt zie ik niet in waarom je dingen niet vreemd meer mag vinden anno 2011.
Ik vind homosekualiteit opzich ook "vreemd" als je het zo bekijkt.
Ja ik vind ook wel eens dingen vreemd. Wil niet zeggen dat ik ze niet respecteerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag toch ook? Zolang je die persoon in het echt niet nadelig behandelt zie ik niet in waarom je dingen niet vreemd meer mag vinden anno 2011.
Ik vind homosekualiteit opzich ook "vreemd" als je het zo bekijkt.
Ik denk dat het schrikken isquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook niet. Ik kan me er gewoon helemaal niks bij voorstellen en ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik te horen krijg dat m'n vriendin of vriend vroeger van het andere geslacht zou zijn...
Zo bedoelde ik het dus ookquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind ook wel eens dingen vreemd. Wil niet zeggen dat ik ze niet respecteer
Peu de reu?quote:
Wij hadden er ook 1 hier op het werk, van man naar vrouw. Jammer van die bek rotte shag tanden "schatje"quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het schrikken is
En heel erg wennen.
Ahaaa!quote:
Ik denk het ook. Ik vraag me ook af of ik het zou kunnen accepteren.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het schrikken is
En heel erg wennen.
quote:
quote:
Wennen zal het zijn, maar accepteren zal ik het doenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik denk het ook. Ik vraag me ook af of ik het zou kunnen accepteren.
Yes eindelijk heb ik iets afgunstopwekkendsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik haat jou nu natuurlijk eigenlijk omdat je mooie schoenen hebt.
/vrouw
Ik heb wel wifebeatersquote:
quote:
Oehquote:
Dacht dat je homo wasquote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehToch niet de eeuwige single!
Mister en Miss Behavin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien is missbehavin wel . . . Nee. NEE.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehToch niet de eeuwige single!
Mister en Miss Behavin!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Nog 1 keer, voor kluts:Ik vind het een soort "boxer met tekenfilmfiguurtje" voor vrouwen, zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
I'm a maaaaaaaaaaaaaneater, make you work hard, make you bla blaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type voor de maneaters.
Techstomper.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type voor de maneaters.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien is missbehavin wel . . . Nee. NEE.
Ohw... Neuken!?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een plan! En dan kunnen we zonder problemen rondneuken, want dat vinden we dan toch niet erg van elkaar. Perfect marriage!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een soort "boxer met tekenfilmfiguurtje" voor vrouwen, zullen we maar zeggen.
Meer of ik met zo'n persoon samen wil blijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wennen zal het zijn, maar accepteren zal ik het doen
Waarom niet? Wat valt er NIEt aan te accepteren dan? Het is toch al gebeurd? En wat schaadt het jou?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Nog 1 keer, voor kluts:Kek heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Jamaar dat ik dan mijn ding zo in haar dinges leg. En dat we dan kusjes geven en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |