Gewoon wat offertes opvragen en je weet het.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef Freak188 het volgende:
Maar zo'n uitbouw kan je nergens op internet vinden. Waarschijnlijk moet ik een makelaar aannemer in de arm gaan nemen. Heeft iemand hier al een keer ervaring mee gehad? En aan welk bedrag moet ik ongeveer denken?
Aannemer moet ik hebben inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gewoon wat offertes opvragen en je weet het.
Klopt aardig.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:43 schreef BORRREETJEEE het volgende:
3x zo duur, maar das een gevoel, kan ik niet uitleggen.
ik denk dat de guldenprijs nu de euro prijs zal zijn...quote:Klopt aardig.
Ik heb voor zo'n verbouwing 16.000 gulden betaald, maar dat was nog in het hfl. tijdperk.
Het is zeker weten een niet-dragende constructie en de buren hebben massaal dakkapellen geplaatst. Een enkeling heeft een uitbouw laten maken. Wat is trouwens de goede benaming voor zo'n klus? Als ik google op dakopbouw, dan maken ze een extra verdieping op je huis (als je bijvoorbeeld nog geen zolder hebt). Er zijn erg weinig voorbeelden op internet te vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef mcwops het volgende:
er zullen bij een uitbouw wss extra bouwkundige voorzieningen getroffen moeten worden en dat maakt het zeker duurder. Maar net zo belangrijk is of de bestaande bouw (incl fundering) een uitbouw (steen) wel kan dragen.
Volgens mij zou je is in de straat bij dezelfde huizen moeten kijken of daar ook is uitgebouwd/dakkapel geplaatst. praten met de buren, je wijkgenoten. zo kom je veel meer te weten, En ook of het niet kan/mag cf bouwbesluit/gemeente. en dan paar aannemers laten komen.
Nee hij wilt het dak liftenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef miss_sly het volgende:
Je wil een aanbouw met verdieping erop? Als dat is wat je wil, zou je je eerst even moeten verdiepen in de mogelijkheid daar een vergunning voor te krijgen, want dat kun je niet vergunningsvrij bouwen, volgens mij.
Zelfde verhaal mbt een vergunning, schat ik zo.quote:
Wegwezen vuige spammerquote:
En dat mag hier dus niet zonder toestemming!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:56 schreef BTBER het volgende:
Hoezo spammer? Ik probeer gewoon via forums mensen te bereiken die bereid zijn mijn enquête om zo een goede onderbouwing van mijn afnemersanalyse te realiseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |