abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94706550
Ik vroeg me af, welke chocolademousse uit de winkel (dus niet zelf maken) vinden jullie het lekkerste?

zelf vind ik de chocolademousse van de chocodreams (Die met zon bakje fudge of witte chocolade erop) het lekkerste! maar helaas zijn die een beetje HEEL prijzig dus maar voor afentoe..

Heb ook andere chocolademousses geprobeerd,
AH huismerk > vind ik een niet zon lekkere beetje vet smakende mousse
C1000 huismerk > luchtig en weinig smaak

welke mousse is nou echt lekker (en een beetje betaalbaar?)??
  maandag 28 maart 2011 @ 11:28:15 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_94706711
Geen uit de winkel. Chocolade mousse moet nu eenmaal met room, pure chocola en opgeklopt eiwit. En dat zijn nou niet de ideale ingrediënten voor een lange houdbaarheidsdatum.

Wat ze hier bij de jumbo wel in de vriezer hebben liggen zijn spuitzakken chocolade mousse.
Ik heb ze alleen nog nooit geprobeerd, alle overige wel en ik vind ze allemaal smerig.
  maandag 28 maart 2011 @ 11:36:24 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_94707016
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Geen uit de winkel. Chocolade mousse moet nu eenmaal met room, pure chocola en opgeklopt eiwit. En dat zijn nou niet de ideale ingrediënten voor een lange houdbaarheidsdatum.

Wat ze hier bij de jumbo wel in de vriezer hebben liggen zijn spuitzakken chocolade mousse.
Ik heb ze alleen nog nooit geprobeerd, alle overige wel en ik vind ze allemaal smerig.
Hier ben ik het ook mee eens..
Soms kom ik in de verleiding bij een nieuwe variant ofzo om het te testen en elke keer weer Yuk :(
Te zout, niet romig, neppe smaak, ik ben er nog niet eens zo selectief in met toetjes maar echt lekkere chocomouse vinden in de winkel.. dat wordt moeilijk!
Enne zelf maken is echt niet moeilijk, probeer het eens recepten zat te vinden ;) ben benieuwd TS.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage maandag 28 maart 2011 @ 11:37:36 #4
38148 crew  Innisdemon
pi_94707057
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_94723925
moeilijk of niet, weet iemand een beetje lekkere chocolade mousse?

heb vanmiddag die van de almhof gekocht maar ook die viel tegen...

die chocodreams met fudge is wel superlekker maar zo duur...

pi_94724587
Ik vond die van de Aldi eigenlijk verrassend lekker, een veel vollere chocoladesmaak dan bij veel andere merken.
pi_94739084
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef LieLie het volgende:
Ik vond die van de Aldi eigenlijk verrassend lekker, een veel vollere chocoladesmaak dan bij veel andere merken.
mmm dan ga ik morgen maaris langs de aldi!
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:27:31 #8
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_94808346
Die kleine per vier van de lidl die is lekkerder dan van Mona... En voor acht betaal je hetzelfde als eentje van Mona. Almhoff vind ik flauw en ja de chocodreams is heerlijk maar niet zo heerlijk voor mijn centjes.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:39:12 #9
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_94813787
Inderdaad, die kleine per 4 van de Lidl zijn echt heel lekker. Bij onze Lild kon je ook nog kiezen tussen melk of puur. Die pure is echt goddelijk voor supermarktmouse :)
pi_94922905
die van de aldi geporbeerd en zijn inderaad best lekker!! halen het nog niet bij de chocodreams! maar ze zijn gewoon veel lekkerder dan die van de almhof bijv
almhof vind ik echt smaakloze chocomousse!
en deze van de aldi voor 25 cent per stuk zijn best lekker :D

als ik weeris in de buurt van de lidl ben ga ik die ook eens proberen
pi_94987348
Cote D'Or heeft ook chocolademousse. Zelf gemaakt (ook met Cote D'Or melkchocolade) vind ik nog lekkerder.

pi_94999500
Ik heb altijd deze

:9
♥ scars make us who we are ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')