Halo nooit gespeeldquote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Erger dan Halo op Legendary zal het wel niet worden
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is nou de dikste grafische instelling? Gamer, Hardcore of (Brutal dacht ik?)
halo 2 bedoel je dan,quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Erger dan Halo op Legendary zal het wel niet worden
Ik speelde die alleen op Legendary en dan was het pittig maar uiteindelijk wel gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef pugehenis het volgende:
[..]
halo 2 bedoel je dan,
halo 3 en reach waren heel goed te doen op legendary, al helemaal met coöp.
Waarom niet eerst op Veteran?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Net Crysis 2 uitgespeeld! Toch wel vet moet ik zeggen alleen in het midden kakt het even in maar dan wordt het weer goed.
Kan ik nu beter nieuwe campign doen op supersoldier of gewoon replay levels?
Moet ik hem 3 keer spelenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef HenkPel het volgende:
Ik vind de missies met je marine buddies niet zo tof, ik hoop dat ze snel dood gaan.
Het geweer bedoel je? Best snel al maar ik gebruikte die niet echt geloof ik.quote:Wanneer kom je voor het eerst een Grendel tegen?
Ik waardeer het spel ook meer op Super Soldierquote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef AQuila360 het volgende:
Super Soldier is wel toffer opzich nog. Iets meer long range schietactie speel ik nu
Maar in ieder geval na de eerste pinger, toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Het geweer bedoel je? Best snel al maar ik gebruikte die niet echt geloof ik.
Maar niet op de 1e run moet ik zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik waardeer het spel ook meer op Super Soldier
Weet niet precies meer. Hoezo wil je dat weten eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 18:25 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Maar in ieder geval na de eerste pinger, toch?
MP of SP? Ik heb er nog geen last van gehad iig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:59 schreef static het volgende:
Loop regelmatig tegen een nare bug aan (PC versie), de cross-hair uit mijn scope verdwijnt bij het inzoomen. Maakt het snipen e.d. toch een stuk lastiger.
Haha nice!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Een van de mooiste reacties ever. Wel Crysis Warhead, maar blijft briljant![]()
![]()
Vanaf 1:16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |