Ik kan echt geen voertuig vinden waar ik in kan rijden. En wat die raketten betreft. Zie die niet liggen. Snap er niets van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moet cloaken langs het pantservoertuig, en dan niet proberen die half-kapotte muur zelf op te blazen maar nog een stukje naar rechts lopen, dan kan je erlangs, zijn nog een paar mannetjes aan de andere kant. Dan kan je bij je auto komen (je objective), en dan schiet je op de muur met je alternate fire (die raketten, misschien werkt het kanon ook maar die raketten sowieso) en dan kun je erdoorheen!
Ik liep langs het pantservoertuig af wat telkens op mij schoot. Ik was daar een voertuig aan het zoeken. Maar ik kreeg dus niets gevonden. Maar ik ben nu weer verderquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Faalhaas... Daar kon je niet echt omheen ofzo
Heb er 1 gehad jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef KingLysandus het volgende:
Heb deze week deel 1 en 2 achter elkaar gespeeld. Vind deel 1 toch leuker. Vooral omdat je daar een stem had.
Zijn er nog mensen met een "Speeding Ticket"?
Met die Speeding tickets kan je een trophy/achievement unlocken (secret trophy/achievement).quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Stuk of 5 hier, alleen waar de fuck kan ik ze vinden en wat moet ik ermee?
jij hebt echt een kleine digitale penisquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ook niet zo. Ik ga zeker niet speciaal iets (opnieuw) doen voor een achievement.
Mensen die dat wel doen heb ik nooit begrepen.Alsof ze iets te compenseren hebben ofzo...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik maakte net zo'n lucky kill tijdens het recorden.Ik heb er meteen maar een montage omheen gemaakt.
Als niet weet welke kill ik bedoel; ik heb 'm op het laatst nog even herhaald.
Opzich is ie niet kut, maar hij is zo overbodig. Hij is alleen leuk om mee te klooien door het lompe geluid en de explosies die de kogelinslagen gevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mooie vid! Voor iemand die de gauss gun vet kut vindt kan je er nog best aardig mee overweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |