Aardig is in deze tijd ook al heel mooi, maar meer is nog mooier.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Copycat het volgende:
Deis, het gaat aardig. Maar er kan altijd meer bij!
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Pietje een beetje depri was en zijn forum als een zinkend schip tenonder zag gaan![]()
Komt wel goed, Pietje
Klein dramaqueentje. Dit subforum heeft al zoveel gedoe doorstaan. Daar drijft het bijna op.quote:
jonguuh, je moet een antwoord hequote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klein dramaqueentje. Dit subforum heeft al zoveel gedoe doorstaan. Daar drijft het bijna op.
Ja natuurlijk! Jij loopt te stampvoeten en dan wil ik het naadje van elk kousje weten.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
jonguuh, je moet een antwoord he. Drammertje
Een beetje dramagedrag was het wel, maar dat geeft niet, dat mag jij ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jonguuh, je moet een antwoord he. Drammertje
Ik wil ook weten hoe en wat hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Jij loopt te stampvoeten en dan wil ik het naadje van elk kousje weten.
Nou ja, laten we het maar op een slechte momentopname houden.
Laten we dat maar doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, laten we het maar op een slechte momentopname houden.
Alleen dram jij wat subtieler dan ik. Ik ben niet zo van het subtiele. Tijdverspilling.quote:
Wanneer ga je het ziekenhuis in en hoeveeel nachtjes moet je blijven slapen?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Laysa het volgende:
Nog maar 1 week cassettes wisselen...dan ben ik van deze pomp af
Das alleen maar virtueel...In het echt dram ik ook meerquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen dram jij wat subtieler dan ik. Ik ben niet zo van het subtiele. Tijdverspilling.
Godver. Ik denk dat ik toch maar even de verwarming aanslinger. het is koud op mijn werkkamer.
Zeker, maar toen Gert weg was was 't allemaal wel heel druk. Ik heb ff een klein stapje terug gedaan.quote:
SST hihi.quote:
Volgende week dinsdag en ik hoop maar 2 dagen...miss 3...maar dit pompsysteem ken ik dus behoeft weinig uitleg...Alleenig maar de nwe naaldjes...En als ik dat zelf nog de eerste paar keren niet durf dan komt de ZZG verpleegkundige prikken...das wel een prettig ideequote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer ga je het ziekenhuis in en hoeveeel nachtjes moet je blijven slapen?
laat de werkdruk je niet gek makenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar toen Gert weg was was 't allemaal wel heel druk. Ik heb ff een klein stapje terug gedaan.
begrijpelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar toen Gert weg was was 't allemaal wel heel druk. Ik heb ff een klein stapje terug gedaan.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SST hihi.
Er werd hier net gebeld aan de poort "Hallo, ik ben van SST, ik kom een pakketje afleveren".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |