Dat zijn niet de woorden die in mij op zouden komen na afgelopen dagen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef Namat het volgende:
Er is veel kritiek op Joanna, soms terecht, soms niet, zo heeft elk mens zijn goede en slechte eigenschappen maar ik vind haar een leuke meid met een goed, eerlijk en lief karakter dus ben ik blij voor haar dat ze weer een week in het huis mag blijven met Flipje![]()
Ik gun haar en Flip een 2e of 3e plaats met een leuke kluisinhoud, als winnaar Karim.
Hoop dat deze 3 bewoners in de finale staan.
Eén woord is genoeg: egocentrisch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn niet de woorden die in mij op zouden komen na afgelopen dagen...
Jo egoïstisch? Ze haalt de bedden af, zelfs van Mo, accepteert het dat die hebberige 2 meiden die stikjaloers zijn op haar, in haar laden zitten wat ze allemaal willen kopen en dan ook nog leuke topjes afdwingen met lieve blikken die ze totaal niet menen.quote:
Inderdaad.. Want was het nou een A of was het een M... Spannond!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:58 schreef Enyma het volgende:
Ben benieuwd of mama jo het abortus-verhaal nu even in de koelkast bewaart tot volgende week, als de stemmen wel nodig zijn.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef Ginosa het volgende:
Ik denk dat Mo die ego-wedstrijd wint van Jo.
Maakt niet uit wat voor opleiding ze heeft gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef Brisantje het volgende:
Wat zou dit kind voor opleiding hebben? Ik vrees dat haar pretenties - een kledingketen in China - haar capaciteiten ver overstijgen!!
Ehmmmmmmm er werd gezegd egocentrisch dat is een heel verschil met egoistisch......en egocentrisch is ze zeer zeker. Sla de wiki er maar op na......quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:56 schreef Namat het volgende:
[..]
Jo egoïstisch? Ze haalt de bedden af, zelfs van Mo, accepteert het dat die hebberige 2 meiden die stikjaloers zijn op haar, in haar laden zitten wat ze allemaal willen kopen en dan ook nog leuke topjes afdwingen met lieve blikken die ze totaal niet menen.
Jo is eerlijk en oprecht, wil graag lief zijn voor een ander, zonder dat ze daar iets voor terug krijgt.
Ik ben niet eens zo'n enorme fan van haar maar vind dat ze ten onrechte zo in zwart daglicht word gezet. Kijk daarvoor maar eens naar die andere twee hebberige jaloerse krengen.
Nee dit is Jo niet.. Is die ene vrouw hoe heet ze, ze speelt ook in gooische vrouwen..quote:
Het was sarcastisch bedoeld....quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Nee dit is Jo niet.. Is die ene vrouw hoe heet ze, ze speelt ook in gooische vrouwen..
Niet haar geheim,zit gewoon in haar karakterquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Gellarboy het volgende:
Haar geheim is dat ze elke zin met 'Ik..' begint.
Hahahahahahaha oooooooquote:[img] Op [url= 4 mei 2011 12:43[/url] schreef Sorry... het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld....
Inderdaad. Geen enkele baas in Nederland neemt zo'n wijf toch nog aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:20 schreef scooby-doo het volgende:
Maakt niet uit wat voor opleiding ze heeft gehad.
Die komt na dit prog. toch nergens meer aan de bak.
Misschien had ik ook moeten stoppen. Ik word gillend gek van dat mensquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Als ik dit lees ben ik blij dat ik niet meer kijk, want ik werd er steeds minstens zo agressief van
Joanna met haar privileges, Joanna met haar schoothondje Flip, Joanna die steeds een bericht van thuis krijgt, Joanna d'r moeder (), Joanna die weer - quelle supriiiiise! - de vrijstelling krijgt met de nominaties. Ugh
Vast heel kinderachtig dat ik niet meer kijk, maar ik kon er écht niet meer tegen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het heel aandoenlijk hoor![]()
Heb jouw hart nou van steen is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |