Dat zou ik voor een eerste date niet voorstellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:51 schreef Prenzlauer het volgende:
Iets wat goed met je eigen interesses reflecteert maar wel toegankelijk is voor iemand die nog nooit in zo'n sfeer is geweest. Voorbeeld: Animecon, nee. Een anime bij een filmhuis of bios, ja.
Waarom moeten mannen altijd wat verzinnen héquote:Op maandag 28 maart 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
Waarom laat je de andere deelnemer aan de date niks verzinnen?
Alleen als het ze uitkomt. En als de mannen wat verzinnen wordt het tenminste een leuke date.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen altijd wat verzinnen hé
zijn de vrouwen niet geëmancipeerd genoeg?
En sowieso:quote:Op maandag 28 maart 2011 08:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen altijd wat verzinnen hé
zijn de vrouwen niet geëmancipeerd genoeg?
Ben je zo lekker dan dat mannen dat zo graag met je willen?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:01 schreef clairan het volgende:
Dat klinkt toch vet stom en 99,9999% kans dat het antwoord dan seks is.
Hip.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ga binnenkort daten met een meisje die kwam met het idee om sushi te gaan eten
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben je zo lekker dan dat mannen dat zo graag met je willen?
en het is gratis zijn jullie nu hollanders of nietquote:Op maandag 28 maart 2011 09:01 schreef clairan het volgende:
[..]
En sowieso:
"Zullen we gaan daten, jij mag verzinnen wat we gaan doen"
Dat klinkt toch vet stom en 99,9999% kans dat het antwoord dan seks is.
en waarom niet? Worked for me.quote:Dat zou ik voor een eerste date niet voorstellen.
Omdat ik zelf niet echt into de manga/anime ben en ik wil geen indruk wekken bij een meid die ik misschien niet echt goed ken, de eerste dates laat ik dan liever een beetje neutraal.quote:
....Goh, en wat nou als je wel helemaal into manga was? Het was een voorbeeldquote:Dat zou ik voor een eerste date niet voorstellen.
Hmmm, goed punt. Als je mijn andere topics leest, dan snap je waarom.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:30 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
....Goh, en wat nou als je wel helemaal into manga was? Het was een voorbeeld
Het is beter dat je gelijk een opening van je eigen interesses laat zien dan dat je een hele dag lang je gaat voordoen als een ander.
En terrasjes zijn kut, vooral als je even geen gespreksstof meer hebt.
Als je na een kwartier al uitgelult bent is het wellicht tijd om een ander slachtoffer te zoeken. Interesses is leuk maar een film.. ik ga dan liever wat doen. Vind zelf picknicken wel een leuke date, nog even wachten op beter weerquote:Op maandag 28 maart 2011 09:30 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Het is beter dat je gelijk een opening van je eigen interesses laat zien dan dat je een hele dag lang je gaat voordoen als een ander.
Moet je ook niet doen, het meisje zal in dit geval (terecht) denken dat je een mietje bent en op mannen valt.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat ik zelf niet echt into de manga/anime ben en ik wil geen indruk wekken bij een meid die ik misschien niet echt goed ken, de eerste dates laat ik dan liever een beetje neutraal.
Gast, als jij het goed idee vindt, ga gerust je gang. Ik zou het alleen niet doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:30 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, het meisje zal in dit geval (terecht) denken dat je een mietje bent en op mannen valt.
Het is natuurlijk lekker weer, dus ga in het park liggen! Als jij alles regelt (dekentje, mandje met lekker eten, rosé) kun je lekker met haar liggen chillen en op het eind is ze zo teut van de wijn dat je haar makkelijk in kunt koppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |