abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94978451
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:51 schreef Prenzlauer het volgende:
Iets wat goed met je eigen interesses reflecteert maar wel toegankelijk is voor iemand die nog nooit in zo'n sfeer is geweest. Voorbeeld: Animecon, nee. Een anime bij een filmhuis of bios, ja.
pi_94978505
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef n8n het volgende:

[..]

was grapje. Volgens mij vind je het niet erg als het er wel van komt, gezien je argument om het niet te doen :+
Wel als dat een bestaande vriendschap op het spel zet en die kans is er, dus dat gaat niet gebeuren. Sowieso zit er nooit meer in dan wat we nu in hebben. In een relatie werden we gek van elkaar, als vrienden kunnen we veel beter bij elkaar :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 3 april 2011 @ 15:03:53 #78
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94978822
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wel als dat een bestaande vriendschap op het spel zet en die kans is er, dus dat gaat niet gebeuren. Sowieso zit er nooit meer in dan wat we nu in hebben. In een relatie werden we gek van elkaar, als vrienden kunnen we veel beter bij elkaar :D
Ah op die fiets, als het beter werkt werkt het beter.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 3 april 2011 @ 16:59:45 #79
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_94983746
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

In het openbaar is dat strafbaar. Maar wel goede tip. Lekker koffie slurpen of in het park wat rondhangen, beetje picknicken, over koetjes en kalfjes praten en niet meteen elkaars hobbies/achtergrond/leven eruit stampen. :)
Niet op die manier! :') :D

Ik bedoelde dat het kopje koffie het enige is wat moet vaststaan van een date. Ik vind het heel ongemakkelijk als de hele date van moment tot moment is ingepland. Ben meer van de spontaniteit (bijvoorbeeld: zullen we zo even kijken welke films er draaien na het kopje koffie?). ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')