quote:
Dat klinkt ook niet erg prettigquote:Op maandag 28 maart 2011 02:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Scheerbult yo. Gaat lang duren voor deze op eigen kracht weer verdwijnt. Kapot maken met een pincet dus. Diep graven en dan ingegroeid haartje eruit trekken. Pijnlijk klusje.
Nie echt neequote:
Dan druk je op 't verkeerde bobbeltje..quote:Op maandag 28 maart 2011 02:25 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Nie echt nee![]()
Het meest logische lijkt mij idd dat het iets met een haartje te maken heeft, aangezien mn onderbroekrand daar ook net zit. Miss helpt t als ik een poos geen onderbroek aan ga doen![]()
Ik voel m nu wel zitten nu ik hele dag strakke broek+onderbroek aan heb gehad en vaak met benen over elkaar zit. T doet nie zeer of zo (voel wel wat als ik erop druk) maar echt lekker is ook anders.
Dit dus, zo klinkt het in ieder geval wel, vooral als je het gevoel hebt dat er druk op staat.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:13 schreef Seven. het volgende:
Scheerbult yo. Gaat lang duren voor deze op eigen kracht weer verdwijnt. Kapot maken met een pincet dus. Diep graven en dan ingegroeid haartje eruit trekken. Pijnlijk klusje.
Inderdaad een scheerbultje, dus ingegroeid haartje. En anders kan het iets van een steenpuist oid zijn. Als ie groter word, toch even naar de huisarts gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dit dus, zo klinkt het in ieder geval wel, vooral als je het gevoel hebt dat er druk op staat.
Denk eerder dit inderdaad, heb er zelf ook veel last van gehad. Vooral niet aanzitten en laten rusten, als je er in blijft knijpen word het alleen maar groter! Heb zelf op gegeven moment zo'n bult in mijn oksel gehad die het formaat had van een grote knikker.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef Sjeen het volgende:
Of een ontstoken (zweet)klier (hidradenitis).
Dit inderdaad. Lekker laten rusten, trekt vanzelf wel weg!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:43 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Denk eerder dit inderdaad, heb er zelf ook veel last van gehad. Vooral niet aanzitten en laten rusten, als je er in blijft knijpen word het alleen maar groter! Heb zelf op gegeven moment zo'n bult in mijn oksel gehad die het formaat had van een grote knikker.
Mensen die voor ieder klein bultje of snotje naar de huisarts gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 18:45 schreef Ausputzert het volgende:
Niemand weet het. Ga nou maar gewoon naar de huisarts.
Als je het blijkbaar zo belangrijk vindt, kun je idd beter een topic openen in de wetenschap dat je hoe dan ook geen uitsluitsel krijgt van een paar wijsneuzen zoals jij.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mensen die voor ieder klein bultje of snotje naar de huisarts gaan
Of... een grotere bikini kopen zodat wij het sowieso niet zien als je op het strand ligtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |