aah het niet veilige betaal systeemquote:
Doe eens een linkje?quote:
http://www.ibood.com/nl/nlquote:
is dat zo???quote:Op maandag 28 maart 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah het niet veilige betaal systeem
Ik wilde al het paypal linkje neerzettenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens een linkje?![]()
Van de hunt he, niet van Paypal
En hai!
brr... koud... tenminste dat was het ruim een uur geledenquote:
even via uitzending gemist de aflevering van Kassa bekijken van afgelopen zaterdag op ned3 dacht ikquote:Op maandag 28 maart 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo???
Ik heb eigenlijk nooit problemen met paypal
Nouja, vanmiddag niet meer iigquote:Op maandag 28 maart 2011 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
brr... koud... tenminste dat was het ruim een uur geleden
Guus meeuwisquote:
was zaterdag n itempje over bij kassa... Met allemaal mensen die ineens bedacht hadden dat alleen n inlognaam en n ww genoeg waren om je bankrekening te beheren...quote:Op maandag 28 maart 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo???
Ik heb eigenlijk nooit problemen met paypal
Neh, ik zie net pas dat het hunt isquote:Op maandag 28 maart 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
PGRLekker aan het hunten?
Kan je het zelf weer niet, luie aapquote:
Echt waarquote:Op maandag 28 maart 2011 09:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was zaterdag n itempje over bij kassa... Met allemaal mensen die ineens bedacht hadden dat alleen n inlognaam en n ww genoeg waren om je bankrekening te beheren...
Ik zag toevallig "Wii Ultimate Sportspack (Soft) en Wii Dual Charging Station"voorbij komen, Voorral voor de Wii Dual Charging Station heb ik het gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neh, ik zie net pas dat het hunt is![]()
Ik volg het wel, maar kan toch niks betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |