Crap...quote:Op maandag 28 maart 2011 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vond engels vroegah altijd geweldig... En toen ik ging studeren bleek dat mijn hogeschool als een van de weinigen geen engels meer gaf binnen mijn opleiding
ik moest gewoon weer krabbenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef littledrummergirl het volgende:
twas nog wel blauwbekken in mn zomerjasje vanmorgenoveral aangevroren auto's ook enzo
ik net nietquote:
quote:
Ja maar jongens/mannen en talen...quote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doet dezelfde opleiding als ik e n krijgt er wel engels bij, maar zn niveau was hoog genoeg om t niet te hoeven doen. Ik snapte maar niet dat ie t niet alsnog wilde doen
want engels
ssssstquote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar jongens/mannen en talen...
ik ook en ook met mn sjaalquote:Op maandag 28 maart 2011 08:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik was ook nog wel blij met m'n handschoenen
Ja, eens jaquote:Op maandag 28 maart 2011 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oei, ben je het gewoon met me eens ?
Goedemorgen meisjequote:
hij is idd alleen goed in engels, zn frans en duits zijn niet echt geweldig.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar jongens/mannen en talen...
jah, hier spreek je ook eens als eens uit hequote:
Lievedamequote:
Ahaquote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssssst
gewoon geen zin om te verdiepen
hoe maakt u het ?quote:
hop hopquote:
ik heb mn Edentifier niet bijquote:Op maandag 28 maart 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
Zo op de ibood hunt "Wii Ultimate Sportspack (Soft) en Wii Dual Charging Station" gekocht, totaal 16 euro
hier gaat ook alles goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |