Bij mij had de zomertijd juist een uitslaapeffect... gisteren bleef ik tot half tien liggen, terwijl ik om half een naar bed ging... eergisteren zou ik nog om half negen wakker zijn geworden. En gisterenavond lag ik gewoon rond half twaalf in bed, wat feitelijk ook vroeger is dan normaal... dus ik heb me in tijden niet zo uitgeslapen gevoeld als nuquote:Op maandag 28 maart 2011 08:29 schreef littledrummergirl het volgende:
goedemorgen
* ldg vloekt en scheld op zomertijd en niet kunnen slapen
ja ik ben idd gewoon om 12u gaan liggen, maar was nog klaarwakkerquote:Op maandag 28 maart 2011 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk het ook. gewoon de tijd niet aanpassen als je gaat slapen en pas smorgens omzetten.
scheelt ook wel vind ik
maar jah, gewoon zelfde tijd als anders naar bed
Trek zo op de fiets nog wel even m'n winterjas aan, denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook.
Vanmiddag eens kijken of het weer werken op balkon toelaat.
ik toch maar een blouse aangedaan met lange mouwenquote:
bij jou werken is wel leuk, gebeurt altijd wat daarquote:Op maandag 28 maart 2011 08:39 schreef Panda72 het volgende:
ooooooh wat be ik reuze blij dat het weer maandag is en dat het weekend eindelijk weer voobij is. En dat ik weer een volle werkweek voor de boeg heb. Ook zo blij dat de klok een uur vooruit is gegaan. Kon ik nog eerder naar mijn werk jippiejajeeh
barrelquote:
Das wel heel scheef tellen... de helft ernaast zittenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:40 schreef RockNijntje het volgende:
Oho scheef geteld, nu heb ik 300 woorden ipv 200, veelste veel werk gedaan dus
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij jou werken is wel leuk, gebeurt altijd wat daar
[..]
Ik snap ook niet hoe het kanquote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das wel heel scheef tellen... de helft ernaast zitten
middelbare schoolquote:Op maandag 28 maart 2011 08:40 schreef RockNijntje het volgende:
Oho scheef geteld, nu heb ik 300 woorden ipv 200, veelste veel werk gedaan dus
Maar dit was één van de 7 opdrachten voor Engelsquote:Op maandag 28 maart 2011 08:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
middelbare school![]()
bij mij worden stukken die korter zijn dan 30 pagina's niet nagekeken
mja lag een dun laagje ijs op de auto raamquote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef littledrummergirl het volgende:
twas nog wel blauwbekken in mn zomerjasje vanmorgenoveral aangevroren auto's ook enzo
ik was ook nog wel blij met m'n handschoenenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef littledrummergirl het volgende:
twas nog wel blauwbekken in mn zomerjasje vanmorgenoveral aangevroren auto's ook enzo
Als z'n vriendin het niet wist, dan hoef jij je niet schuldig te voelenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die heb ik wel
[..]
Mwoah, weinigNr. 2 is op vakantie, was met 'm aant msn, en toen bleek vriendin mee te lezen
En nu voel ik me schuldig
idd, dan heeft hij een probleem niet jijquote:Op maandag 28 maart 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als z'n vriendin het niet wist, dan hoef jij je niet schuldig te voelen![]()
ik vond engels vroegah altijd geweldig... En toen ik ging studeren bleek dat mijn hogeschool als een van de weinigen geen engels meer gaf binnen mijn opleidingquote:Op maandag 28 maart 2011 08:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dit was één van de 7 opdrachten voor Engels
Dat vind ik dus ookquote:Op maandag 28 maart 2011 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, dan heeft hij een probleem niet jij
oei, ben je het gewoon met me eens ?quote:
Crap...quote:Op maandag 28 maart 2011 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vond engels vroegah altijd geweldig... En toen ik ging studeren bleek dat mijn hogeschool als een van de weinigen geen engels meer gaf binnen mijn opleiding
ik moest gewoon weer krabbenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik net nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |