morgequote:
heb je nieuwe cake?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Buh, neeSlecht geslapen
[..]
WokkieWanneer kom je weer koffiën?
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Buh, neeSlecht geslapen
[..]
WokkieWanneer kom je weer koffiën?
Ja, dat is ook wel zoquote:Op maandag 28 maart 2011 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je je aanleert
Ik kan niet meer wisselen naar 8:30 rooster denk
Klein probleempje gisterenavond, hele nacht over na liggen denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is ook wel zoMaar ik ben doorgaans 's ochtends niet op m'n scherpst en al helemaal niet zo vroeg
het went echt he?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je je aanleert
Ik kan niet meer wisselen naar 8:30 rooster denk
Nee, ik had nog wel een uur of wat langer gewildquote:Op maandag 28 maart 2011 08:11 schreef NBT het volgende:
Lekker geslapen? Of hadden jullie ook nog wel wat langer kunnen blijven liggen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klein probleempje gisterenavond, hele nacht over na liggen denken
alle 2, lekker geslapen maar te kortquote:Op maandag 28 maart 2011 08:11 schreef NBT het volgende:
Lekker geslapen? Of hadden jullie ook nog wel wat langer kunnen blijven liggen?
Die heb ik welquote:
Mwoah, weinigquote:Op maandag 28 maart 2011 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik had nog wel een uur of wat langer gewild
Jij dan?
[..]Dat is wel irritant... Als ik iets kan doen, al is het alleen maar luisteren dan mag je PMen hoor
Maar het hoeft niet
goed genoeg, kan ik zeggen dat ik voor het koekje komquote:Op maandag 28 maart 2011 08:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die heb ik wel
[..]
Mwoah, weinigNr. 2 is op vakantie, was met 'm aant msn, en toen bleek vriendin mee te lezen
We zien wel wanneerquote:Op maandag 28 maart 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed genoeg, kan ik zeggen dat ik voor het koekje kom
maar deze week niet hoorbeetje druk
Goedemorgenquote:
ok, ja je moet ff wakker worden dan is het goedquote:Op maandag 28 maart 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is ook wel zoMaar ik ben doorgaans 's ochtends niet op m'n scherpst en al helemaal niet zo vroeg
kopje koffie ?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klein probleempje gisterenavond, hele nacht over na liggen denken
jah inderdaad. is echt super lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 08:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het went echt he?
ik doe het nu anderhalf jaar en vooral in de middag bevalt het erg goed
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je gezien dat ik je huis heb gevonden gisteren?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |