Ik heb Hyves en Fok (en Hotmail, maar dat telt hierbij niet)quote:
quote:
Ik moest met een muziek proefwerk ook een stuk tekst componeren in 100 woordenquote:Op maandag 28 maart 2011 07:31 schreef RockNijntje het volgende:
jeeeej schrijfopdracht voor Engels, 200 woorden, toch maar eens aan beginnen...
Lol.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest met een muziek proefwerk ook een stuk tekst componeren in 100 woorden
waarom dan niet in het weekend ipv maandag ochtend ?quote:Op maandag 28 maart 2011 07:31 schreef RockNijntje het volgende:
jeeeej schrijfopdracht voor Engels, 200 woorden, toch maar eens aan beginnen...
en dan was dat proefwerk bijna klaar. terwijl het bijna tijd was ik ga er sowerso een 4 voor halen.quote:
vrij weekendquote:Op maandag 28 maart 2011 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom dan niet in het weekend ipv maandag ochtend ?
Huh wat?quote:Op maandag 28 maart 2011 07:34 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Nee mijn Supermelig verhaal wat ik nergens anders kwijt kan maar Rockkonijntje,gegarandeerd een 10
goede ochtendquote:
Goeie smorgens deze ochtendquote:
jij ook huiswerk aan het maken?quote:
Morge Beertjequote:Op maandag 28 maart 2011 07:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik las net dit in de krant.
Mannen overvallen 101-jarige vrouw in huis Van onze Rotterdamse redactie
ROTTERDAM - De Rotterdamse wijk Ommoord is afgelopen weekeinde het toneel geweest van een uiterst lafhartige, gewapende overval op een 101-jarige dame.
De overval vond zaterdag aan het begin van de avond plaats in de flatwoning op de vierde etage aan de Zernikeplaats. Volgens omwonenden kwam de hoogbejaarde vrouw af op het gerommel aan haar voordeur.
Bij de deur stuitte zij op twee mannen. Een van de daders richtte een vuurwapen op haar hoofd. Vervolgens werd ze in de stoel gedwongen. De andere overvaller doorzocht in de tussentijd het huis.
Met nog onbekende buit zijn de overvallers op de vlucht geslagen, de vrouw met de schrik van haar leven achterlatend. Het slachtoffer raakte niet gewond. Zij is naar een overbuurvrouw gegaan om alarm te slaan. Die buurvrouw heeft de politie gebeld.
De hoogbejaarde dame wilde gisteren niet praten over de overval. Volgens een woordvoerder van de politie is zij 'vreselijk geschrokken' over wat er is gebeurd. Dit is een heel heftige zaak, die we zeer serieus onderzoeken. De knapen die dit op hun geweten hebben, zijn laffe honden, aldus een zegsman.
Ook in de buurt wordt met verbijstering op de overval gereageerd. Als ik die knapen te pakken had gekregen, had ik ze over de reling gegooid, zegt een omwonende. Een vrouw die haar hondjes uitlaat, kan er evenmin over uit. Dit is zo ontzettend gemeen. Als ik de daders in mijn handen had gekregen, had ik ze doodgeknepen.
![]()
Er is iets misgegegaan met copy paste die 101 jarige vrouw was dus niet in het huis van de rotterdamse redactiequote:Op maandag 28 maart 2011 07:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Morge Beertje![]()
![]()
Inderdaad een laffe actie.
Maar de grote vraag is nu wel wat die 101 jarige vrouw deed in het huis van de Rotterdamse redactie
Goedemorgen Friemelquote:
Goedemorgen meisjequote:
Wokjequote:
goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |