Ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:47 schreef hearmeout het volgende:
Ik begrijp niets van de Nederlandse huizenmarkt (oprecht).
Wel zie ik dat de huizenprijzen ongeloofelijk hoog zijn in vergelijking met landen met een vergelijkbare economische situatie.
Regelmatig hoor ik de term: "Starterswoning".
Wat is dat voor een raar woord? Wordt er van uit gegaan dat een gezin eerst een 'starterswoning' koopt van 'maar' 200.000 om vervolgens later over te gaan naar een 'echte woning' van 2-3 keer zo veel?
Ja.quote:Bonusvraag: Is het mogelijk dat de huizenprijzen kunstmatig hoog worden gehouden zodat mensen hun hele leven moeten werken om een hypotheek te kunnen af betalen en dus hun hele leven (fulltime) blijven werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Jij woont in noord-Friesland?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Voor 200.000 kan je best een aardig huis kopen in Nederland hoor. En voor 600.000 koop je gewoon een grote vila.
Maar inderdaad, in het buitenland is het vaak veel goedkoper.
Inkopper: 't ligt eraan wáár men 'n huis koopt. In bijv. 't Westland kun je voor twee ton hooguit 'n flatje kopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Voor 200.000 kan je best een aardig huis kopen in Nederland hoor. En voor 600.000 koop je gewoon een grote vila.
Maar inderdaad, in het buitenland is het vaak veel goedkoper.
Nee hoor, in Almere. Voor 2 ton kan je prima een rijtjeshuis of hoekhuis kopen in een aardige buurt. Voor 600.000 koop je gewoon een mooie vila.quote:
Ik zie op Funda geen mooie villa's voor 600.000 euro hoor. Hoogstens een mooie vrijstaande woning die toevallig niet mooi gelegen is.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee hoor, in Almere. Voor 2 ton kan je prima een rijtjeshuis of hoekhuis kopen in een aardige buurt. Voor 600.000 koop je gewoon een mooie vila.
Tuurlijk, niet in Amsterdam, maar dat lukt je in andere hoofsteden in andere landen ook niet.
Leuke woning, als het je smaak is, maar de locatie is totaal verkeerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit toch wel een aardige vila.
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-47839190-curacaostraat-1/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |