abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2003 @ 11:39:53 #201
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_11614809
quote:
Op maandag 7 juli 2003 11:35 schreef kiw het volgende:
heel jammer is dat je de bonuscampaign met rexxar niet kan uitspelen.
ik heb act1 complete, maar je moet wachten voor act2 en 3 voordat ze released worden... erg jammer.
Die zullen toch wel gratis te downen zijn?

Overigens kan ik nergens info vinden over het customizen van de hotkeys. Ja, je moet zelf een txtbestandje aanmaken waarin je de keys remapt, zover was ik al, maar welke syntax?
Ik dacht toch echt dat ik de readme goed had gelezen, maar er staat niets over in.

pi_11614880
ja klopt, er staat ook bij: check www.blizzard.com
maarja bij een expension pack kunnen ze toch wel ervoor zorgen dat een campaign af is.
misschien heeft het allemaal iets met WoW te maken. dat kan ook nog, dat het daarna wordt released.
  maandag 7 juli 2003 @ 11:59:04 #203
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11615241
quote:
Overigens kan ik nergens info vinden over het customizen van de hotkeys. Ja, je moet zelf een txtbestandje aanmaken waarin je de keys remapt, zover was ik al, maar welke syntax?
Ik dacht toch echt dat ik de readme goed had gelezen, maar er staat niets over in.
Je kan ook ''Keycraft'' downloaden
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 juli 2003 @ 13:42:43 #204
15967 Frollo
pi_11617713
quote:
Op maandag 7 juli 2003 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kan ook ''Keycraft'' downloaden
Dat werd tot voor kort als hack gezien, en dat zal bij Classic nog steeds wel zo zijn denk ik.
Ik wil het gewoon op de officiële manier doen, maar ik weet niet hoe
  maandag 7 juli 2003 @ 15:48:16 #205
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11620732
quote:
Dat werd tot voor kort als hack gezien, en dat zal bij Classic nog steeds wel zo zijn denk ik.
Echt ? Hmmm ik gebruik het al sinds Starcraft op b.net

Erg handig vinnik

maandag 7 juli 2003 @ 18:41:10 #206
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_11624518
quote:
Op maandag 7 juli 2003 11:39 schreef Frollo het volgende:

[..]

Die zullen toch wel gratis te downen zijn?

Volgens mij kan je wel kant-en-klare bestandjes downloaden met handige setups, moet je maar ff de diverse warcraft 3 sites afzoeken...
Nicht ärgern, nur wundern!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 09:25:50 #207
15967 Frollo
pi_11635427
quote:
Op maandag 7 juli 2003 18:41 schreef Hooghoudt het volgende:
Volgens mij kan je wel kant-en-klare bestandjes downloaden met handige setups, moet je maar ff de diverse warcraft 3 sites afzoeken...
Yep, hiero:
http://www.mrfixitonline.com/wc3_hotkeys.asp

Thx voor de tip
Ik had niet verwacht dat het al zo snel op i-net zou staan

dinsdag 8 juli 2003 @ 09:31:33 #208
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11635503
Ik word continu afgeslacht op B.net

Gaat dus wel weer even duren voor ik een winpercentage van 70% heb zoals bij WCIII classic....

dinsdag 8 juli 2003 @ 09:42:00 #209
15967 Frollo
pi_11635652
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:

Gaat dus wel weer even duren voor ik een winpercentage van 70% heb zoals bij WCIII classic....

Ik denk dat B.net op dit moment nog bevolkt wordt door die-hard Classic spelers en natuurlijk de betatesters. Kortom, mensen die veel online ervaring hebben en die het single player gebeuren niet interessant vinden.
De casual gamers (zoals ik) doen eerst de campaign en wagen zich daarna pas online. Over een paar dagen zal het gemiddelde niveau dus wel iets omlaag gaan denk ik. En dan wordt het makkelijker om ook eens te winnen af en toe.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 09:50:06 #210
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11635784
quote:
Ik denk dat B.net op dit moment nog bevolkt wordt door die-hard Classic spelers en natuurlijk de betatesters. Kortom, mensen die veel online ervaring hebben en die het single player gebeuren niet interessant vinden.
De casual gamers (zoals ik) doen eerst de campaign en wagen zich daarna pas online. Over een paar dagen zal het gemiddelde niveau dus wel iets omlaag gaan denk ik. En dan wordt het makkelijker om ook eens te winnen af en toe.
Ik hoop het, ik denk dat ik vanavond ofzo maar effe een paar potjes tegen de comp. ga spelen om te oefenen....
  dinsdag 8 juli 2003 @ 10:00:12 #211
15967 Frollo
pi_11635952
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik hoop het, ik denk dat ik vanavond ofzo maar effe een paar potjes tegen de comp. ga spelen om te oefenen....
Kweenie, in jouw plaats zou ik gewoon stug online blijven spelen denk ik. Elke win die je maakt, al is het maar toevallig, is tóch een win en brengt je weer dichter bij een icoontje (ook belangrijk! ).
Anders maak je toch gewoon even een smurfaccountje aan?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 10:12:48 #212
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11636173
quote:
Kweenie, in jouw plaats zou ik gewoon stug online blijven spelen denk ik. Elke win die je maakt, al is het maar toevallig, is tóch een win en brengt je weer dichter bij een icoontje (ook belangrijk! ).
Anders maak je toch gewoon even een smurfaccountje aan?
Ik speel op 't moment onder een smurfaccountje

Ik kan inderdaad wel online gaan spelen, maar ik ben op het moment gewoon nog te langzaam in alles.... Tegen een ''hard computer'' moet je vooral snel zijn ben ik al achter

Nou ja, ik zal ook heus wel een potje online spelen vanavond, maar heb weinig hoop op een goeie afloop

pi_11640194
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:

Jij ook al? Eerst 2 potjes direct verloren.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:13:32 #214
15967 Frollo
pi_11640290
Waar komt gosu nou eigenlijk vandaan? Het is een 1337 speler, dat snap ik, maar wat betekent het woord?
En is het een specifieke Warcraft term of komt het ook bij andere games voor?

En hoe word je gosu?

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:30:37 #215
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11640638
quote:
Waar komt gosu nou eigenlijk vandaan?
quote:
Gosu is the Korean word for True Expert. Hasu is the Korean word for Intermediate, not a complete expert, but not newb as well. Chobo is the depreciative Korean word for n00b. I'm not sure how you say newbie in Korean.
Denk dat het sinds Starcraft bestaat....
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:49:31 #216
15967 Frollo
pi_11641133
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]

Denk dat het sinds Starcraft bestaat....

Thx, da's duidelijk
Ik had het ook zelf kunnen opzoeken natuurlijk

edit: en dat heb ik inmiddels ook gedaan: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gosu

dinsdag 8 juli 2003 @ 23:47:58 #217
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11655940
Weer wat potjes gespeeld en erachter gekomen dat de nieuwe Night Elf hero de Warden een hero-killer pur sang is

Shadowstrike, en dan weg blinken, en het zovaak mogelijk herhalen

Cooldown van blink is geloof ik maar een seconde of 10, en die van shadowstrike een seconde meer misschien Dus als je een beetje lvl 4/5 Warden hebt kun je in ieder geval de heroes van de tegenstander GOED irriteren.

Oh, en heb ook mijn 1e online potje in TFT gewonnen

woensdag 9 juli 2003 @ 11:21:20 #218
15967 Frollo
pi_11661322
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 23:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Cooldown van blink is geloof ik maar een seconde of 10, en die van shadowstrike een seconde meer misschien Dus als je een beetje lvl 4/5 Warden hebt kun je in ieder geval de heroes van de tegenstander GOED irriteren.
Cooldown van Blink @ lvl 3 is slechts 1 (één!) seconde. En het kost dan nog maar 10 (tien!) mana. Shadow Strike @ any level kost 65 mana, ook niet echt veel, en heeft een cooldown van 8 seconden. Erg irritant dametje dus!
Bovendien heeft focus firen op de Warden geen zin, want het lijkt me dat je de focus kwijt bent zodra ze Blinkt.
Nee, die moet je niet tegen je krijgen in de handen van een goede microër...
quote:
Oh, en heb ook mijn 1e online potje in TFT gewonnen
Gefeli
Profile?
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:41:53 #219
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11661787
quote:
Nee, die moet je niet tegen je krijgen in de handen van een goede microër...
Ik maakte gister een tegenstander he-le-maal gek met die warden, had zijn Tauren Chieftain 2 keer vermoord met dat blink & shadowstrike gebeuren, en hij had mijn warden niet 1 keer geraakt

Helaas verloor ik dat potje wel omdat ik teveel bezig was met het micro-en van die warden, maar het was wel lollig

Cooldown van Blink trouwens maar 1 seconde bij lvl 3 joh ? Hmmm mijn tijdsbesef is niet goed meer als ik een jointje gerookt heb dus

Mijn ''officiele'' profile is : On_E, mijn smurfaccount ga ik niet meer gebruiken, na die ene overwinning het gevoel dat ik weer redelijk mee kan komen met de low/mid-level spelers

Enige wat ik wel telkens vergeet is op tijd expanden, vaak ben ik teveel bezig met het lastigvallen van mijn tegenstander, en dan komt hij ineens met een 1,5/2 keer zo groot leger omdat ie al een expansion heeft en ik nog niet....

Als je een keertje wilt oefenen Frollo, add me maar aan je friendslist

Oh en weet jij misschien waar ik een overzicht kan krijgen van wat nou de beste counter is tegen alles ? (dus bv. piercing dmg is goed tegen heavy armor etc.)

woensdag 9 juli 2003 @ 12:06:41 #220
15967 Frollo
pi_11662295
Ha, dat heb ik ook altijd. Ik blijf het gewoon moeilijk vinden om verschillende dingen tegelijk te doen, zoals expanden en creepen op hetzelfde moment, of vechten en poppetjes bijbouwen. Dat verklaart vast waarom ik nog niet gosu ben
Maar goed, het is maar een spelletje he. Gewoon lekker met een jointje inderdaad, beetje bouwen en knokken. En misschien proberen beter te worden

Wegens gebrek aan een permanente verbinding ben ik niet heel vaak online, maar als ik je tegenkom zal ik je zeker toevoegen natuurlijk! Mijn profile is trouwens Bacharach, en niet Frollo wat je eigenlijk zou verwachten.
Beetje vreemd verhaal, ik was ooit wél Frollo (uiteraard), maar dat account kwam ik op een gegeven moment niet meer op. Ook op de profile-pagina's van B.net was ineens geen Frollo meer te bekennen, maar van een eventuele crash werd niet gerept.
Toen maar nieuw accountje gemaakt, Bacharach dus, maar ik bleef de profile-pagina's in de gaten houden. En plotsklaps was Frollo weer terug! Iemand anders had 'm aangemaakt denk ik, in elk geval is het account niet meer van mij

Voor de damage/armor types moet je hier maar eens kijken:

http://www.battle.net/war3/pdf/armorattackdefense.pdf
http://www.battle.net/war3/basics/armorandweapontypes.shtml

woensdag 9 juli 2003 @ 12:14:56 #221
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11662439
AH

Die PDF file zocht ik idd.

Soms weet ik niet eens wat ik moet maken om de tegenstanders units te counteren, dit overzichtje maakt het weer wat makkelijker

Ben echt weer verslaafd aan het raken geloof ik...

pi_11673286
M'n acc = NM-HellFire, stats gaan redelijk goed hoewel mijn random game zwaar bagger is.

Sta wel in de top 20 van AT 4 vs 4 .

pi_11674604
kan iemand wat goeie tips geven over hoe een 1vs1 goed te spelen.
het zit altijd helemaal vol met rushers en towerrushers.
zo nep, ik wil lekker rustig ff een beetje bouwen enzo.
dr is geen drol aan als een potje minder dan 5 minuten duurt

en ja ik ben een newbie

pi_11674622
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:19 schreef kiw het volgende:
kan iemand wat goeie tips geven over hoe een 1vs1 goed te spelen.
het zit altijd helemaal vol met rushers en towerrushers.
zo nep, ik wil lekker rustig ff een beetje bouwen enzo.
dr is geen drol aan als een potje minder dan 5 minuten duurt

en ja ik ben een newbie

welk ras speel je?
pi_11678533
quote:
en ja ik ben een newbie
Veel oefenen, en kijk eens wat replays van ''pro's'' op bv. www.replayers.com

Ik had het gisteravond dus weer dat ik een potje speelde waar mijn tegenstander direct naast mijn basis zat, en we elkaar dus al vanaf minuut 2/3 lastigvielen. Denk dat we beiden elkaars hero zo'n 3 keer doodgemaakt hebben, en op een gegeven moment was ik zelfs aan de winnende hand. (hij had alleen nog zijn 2nd hero en een paar headhunters, en ik was zijn basis aan het vernielen met een hero, wat grunts, wat headhunters en 3 wyverns)

Helaas bleken zijn burrows mijn aanval af te slaan, was ineens mijn goldmine leeg, en jawel, ik was wederom vergeten te expanden...

Kon op een gegeven moment geen units meer bouwen, en al helemaal geen andere goldmine, dus heb ik maar opgegeven aangezien hij alweer volop units aan 't maken was

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')