abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4605682
ja maar die beta was/is buggy en er kwamen zoveel patches uit waar je ook helemaal naar van werd

en zo'n koele blizzard doos naast je monitor is ook gewoon geil natuurlijk
maar nog ff wachten dus

pi_4619698
Ik heb 't gecheckt en Warcraft 3 rules!

Het ziet er heel strak uit allemaal en het oude Warcraft gevoel herleeft. Wat betreft de RPG elementen valt het erg mee. Je hebt een held die je steeds meer power kan geven, maar daar blijft het mee. Misschien dat daar later op 't spel meer nadruk op wordt gelegt (zit nu in level 5 met ede humans).
Ik vind 't wel raar dat je niet direct met de Orcs kunt. Je kunt met de Orcs blijkbaar eerst alleen tutorial levels doorlopen...

maandag 17 juni 2002 @ 15:36:31 #28
24264 Leg0las
Ph33r my m4d skillz
pi_4621580
die shots zien er strak uit... maar om dat spel nou te kopen... nou nee. voor MIJ persoonlijk is het als je 1 RTS speelt dat je ze allemaal hebt gespeeld.
Ja okee...
  maandag 17 juni 2002 @ 15:42:38 #29
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4621685
Blizzard filmpjes
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_4622674
Ik heb hem al sinds gister.
Tis opzich wel een geinig spel, alleen ik zou em nooit kopen.
pi_4629180
quote:
Op maandag 17 juni 2002 13:38 schreef RAiDEN het volgende:
Ik heb 't gecheckt en Warcraft 3 rules!

Het ziet er heel strak uit allemaal en het oude Warcraft gevoel herleeft. Wat betreft de RPG elementen valt het erg mee. Je hebt een held die je steeds meer power kan geven, maar daar blijft het mee. Misschien dat daar later op 't spel meer nadruk op wordt gelegt (zit nu in level 5 met ede humans).
Ik vind 't wel raar dat je niet direct met de Orcs kunt. Je kunt met de Orcs blijkbaar eerst alleen tutorial levels doorlopen...

Geduld mijn vriend
Free people own guns! Slaves do not!
pi_4629968
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 01:33 schreef blade182 het volgende:
Waar ik het voor doe? Waar ik het spel voor speel...en dan juist de legale versie...is voor de videos ik vond warcraft 2 al vette videos hebben..en sinds die tijd speel ik elk spel voor de videos en voor het verhaal...dus waarschijnlijk wordt het een legaal spel voor mij erbij!
Wou je hiermee suggereren dat in de illegale versie geen videos zitten ?
Er is meer dan een Twilight cd hoor
pi_4649902
Dit spel heerst de pan uit
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:07:26 #34
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_4649929
Ik dacht dat er was afgesproken geen release info te verstrekken ?

Wat zijn de modjes weer lekker ehmmmm hoe zal ik het zeggen... Laat met editen?

Drop you like an ill, bad habit
pi_4653213
Heb inmiddels de human levels gehad. Nu verder met de undead.
  woensdag 19 juni 2002 @ 12:34:55 #36
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_4653252
heb campain gezien, ziet er zeer, zeer makkelijk uit voor een blizzardspel, beetje tegenvaller. Multiplayer compenseert dat wel gelukkig.. --w8 stilletjes tot 3 juli om #1 ladder te worden --
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_4656552
Gelukkig hebben ze het spel mooi intact gelaten zoals het er ook uitzag in Warcraft II (veel te vaak veranderen ze de hele look en ziet het er realistischer uit terwijl ik wel hou van die tekenfilm achtige fantasy stijl.)

Erg leuk tot nu toe...maar eh...komen de elven archers nog terug? Die waren zo kewl!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 juni 2002 @ 16:23:53 #38
13543 GuaRRand
 BAWK BAWK
pi_4657463
Er is geen manier om TEAMS te maken (met CTRL+1, CTRL+2 etc..)

Das wel balen.

Dan maar niks
pi_4660217
Het is alleen jammer dat er zo weinig "levels" zijn per "groep". Het is prettiger dat je één held in het gehele spel en die kan upgraden. Nu ben je na een aantal levels (9 slechts) klaar en kun je opnieuw beginnen met een andere soort. Ben trouwens benieuwd hoeveel rassen er nu uiteindelijk zijn. Hopelijk 5 ofzo met moeilijkere missies, anders is de captain wel errug kort.

Wat GuaRRand zei is inderdaad ook jammer. Zoals je met CTRL+1, 2, enz. groepen kon maken in C&C moet je nu steeds je mannetjes selecteren. Dat zij er ook helaas maar maximaal 12.

pi_4660342
Hij is vet, zaterdag was ik in de kroeg, stond bij de dj en zei "ga maar ff spelen"

Hehehehe kon het niet laten: Gamen en onder je dansende bReEZAH-SLEtJeS

pi_4663134
Heb hem nu ook maar na de intro krijg ik deze error hoe kan dit?
Warcraft III (build 4448)

Exe: C:\Program Files\Warcraft III\War3.exe
Time: Jun 19, 2002 9:49:34.529 PM
------------------------------------------------------------------------------

This application has encountered a critical error:

The file data is corrupt.

Program:C:\Program Files\Warcraft III\War3.exe
File:UI\SoundInfo\AnimSounds.slk

pi_4666718
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 16:23 schreef GuaRRand het volgende:

Das wel balen.

Dat kan wel degelijk met die knoppen. Hier werkt dat ieg
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 20 juni 2002 @ 04:18:48 #43
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_4667318
Campagne is te makkelijk

Verder cool spel.

Down[br]Under
  donderdag 20 juni 2002 @ 07:53:26 #44
17105 B1tchwax
Brakke gast!
pi_4667532
Idd is de campaign ietsjes te makkelijk. Maar dat los je op door em op hard te zetten toch?

Ben zelf inmiddels voorbij de prologue, human, undead en orc campaigns

In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:19:34 #45
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_4667911
Wat ik zo vet gedaan vind, is dat als je zeg maar een groepje van 12 hebt (incl. de hero) dmv van het kleine groepschermpje je zo'n beetje alles kan managen van het groepje.
En die cut-scenes zijn erg mooi gemaakt!
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_4668251
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 00:39 schreef ChRiZz het volgende:
WarCraft 3: Reign of Chaos (c)
Date: 14 June 2002
Game Type: Real-Time Strategy ³
Supplier: Razor Europe ³
Size: 49 x 15mB ³

Nyl3s@yahoo.com
pi_4668661
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 16:23 schreef GuaRRand het volgende:

Das wel balen.

? Ik weet niet welke versie jij hebt, maar natuurlijk kan het nog steeds.

Groepje selecteren -> CTRL+1 (etc) -> dan kan je ze gewoon selecteren met 1 (etc)

*access denied*
pi_4669421
Warcraft 3 - Reign Of Chaos.Razor .ShareReactor
  donderdag 20 juni 2002 @ 17:18:47 #49
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_4676072
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 07:53 schreef B1tchwax het volgende:
Idd is de campaign ietsjes te makkelijk. Maar dat los je op door em op hard te zetten toch?
Wist ik dat maar eerder, maar wel een goede motivatie om de campagne nog een keer te gaan doen

Maar 't zit vrij fundamenteel mis. De tegenstander is veel te inactief, stuurt af en toe een aanvalsgolf, maar bouwt niet actief, heeft geen aggressief resource-beleid, etc. Het o-zo-standaard recept 'overleef de eerste 5 minuten, bouw basis uit, bouw aanvalsmacht en blijf bijbouwen, verdeel-en-heers' wint bijna elke scenario.

De enige echt leuke missies tot nu toe (prologue, human, undead, orc chapter 6) waren de zombie-missie van de humans en de laatste undead missie.

In multi-player mode tegen de AI is dat natuurlijk wel anders, maar toch jammer.

Down[br]Under
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:16:50 #50
17105 B1tchwax
Brakke gast!
pi_4676853
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 17:18 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Wist ik dat maar eerder, maar wel een goede motivatie om de campagne nog een keer te gaan doen

Maar 't zit vrij fundamenteel mis. De tegenstander is veel te inactief, stuurt af en toe een aanvalsgolf, maar bouwt niet actief, heeft geen aggressief resource-beleid, etc. Het o-zo-standaard recept 'overleef de eerste 5 minuten, bouw basis uit, bouw aanvalsmacht en blijf bijbouwen, verdeel-en-heers' wint bijna elke scenario.

De enige echt leuke missies tot nu toe (prologue, human, undead, orc chapter 6) waren de zombie-missie van de humans en de laatste undead missie.

In multi-player mode tegen de AI is dat natuurlijk wel anders, maar toch jammer.

Laatste orc missie is geweldig (8 dacht ik) Burning Legion blijft je fort bestormen dus je blijft bezig.. verder heb je wel gelijk -> maak je een basis kapot zullen ze niet snel herbouwen.. ben nu bezig met night elves, missie 3..
In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')