Echt ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
10
Morgen zit Britttrouwens bij de DWDD
Als ze dat nou nog zou gebruiken ipv niks maar dan ook echt niks doen en voor de rest de stoere uit te hangen zodat het net lijk of ze inbreng heeft. Dan kon ik mij daar iets bij indenkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef luckass het volgende:
[..]
De enige die niet zwakzinnig overkomt, denk ik.
Inderdaad zeg, morgen de wekker al om 19:25!quote:
Typische Surinamer he...quote:
quote:Surinamers zijn rond op tv dus zouden ze wel van eten......ja of ze wonen dichtbij mcdonalds
Z'n gebrekkige Nederlands.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typische Surinamer he...
[..]
Inderdaad, wat zijn er toch hatelijke wijven op de wereld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
Michella wat een ontzettend kutwijf en Leslie ook zeg..
Britt![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 03:03 schreef Auti het volgende:
Godsamme wat een programma![]()
Niemand opgevallen dat die lassie meneer zei ; Klaar voor de rijst?![]()
RTLGemist @ 9:49![]()
Ik moet nog steeds lachen.. goed geslapen, goed gegeten? Klaar voor de rijst?![]()
Lekker lekker! van Lassie!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:26 schreef SEMTEX het volgende:
Had die Michella nou Dames in de dop gewonnen? Jezus, wat een ordinair wijf is dat nog steeds... Ymke is mijn favoriet.
Leslie studeert toerisme in utrecht en Ymke deed iets met kunst geloof ik. Maarja wat de rest doet, god moge het weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over wat deze dames in het dagelijkse leven doen, welke opleiding ze hebben gehad? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke domme opmerkingen kan maken, als je zo dom bent dan kun je toch niet functioneren in het bedrijfsleven lijkt me.
Britt deed of doet HAVOquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over wat deze dames in het dagelijkse leven doen, welke opleiding ze hebben gehad? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke domme opmerkingen kan maken, als je zo dom bent dan kun je toch niet functioneren in het bedrijfsleven lijkt me.
Volgens mij had dat ook niet zoveel fantastische one liner opgeleverdquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef mjh487 het volgende:
Iets zegt mij dat als het 10 gozers waren niemand naar dit programma had gekeken
Je begint een beetje een obsessie voor haar te kweken, is het niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |