Het ijs tussen mij en mijn toekomstige echtgenotequote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Welk ijs? Het wordt morgen 14 graden.
Dank je.quote:
Nee ik ben een man. Geen maagdenvlies. Het hare behoort denk ik tot het verleden. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal ik dat later wellicht moeten breken. Eerst het spreekwoordelijke ijs.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:55 schreef Sealnova het volgende:
Bedoel je maagdenvlies in plaats van ijs?
Nee, maar na het zien van je postgeschiedenis heb ik sympathie voor je gekregen.quote:
Gesprek aanknopen, mezelf voorstellen etc. Misschien mee uit vragen of nummer, maar dat zie ik nog wel. Moet eerst zorgen dat ik in een situatie kom dat we in gesprek raken. Dank je.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:00 schreef IceBeach het volgende:
Hoe ga je het ijs breken? Wens je veel succes iig.
Na een klik op jouw postgeschiedenis, ehhm JA.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar na het zien van je postgeschiedenis heb ik sympathie voor je gekregen.
Heel veel succes morgen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:03 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gesprek aanknopen, mezelf voorstellen etc. Misschien mee uit vragen of nummer, maar dat zie ik nog wel. Moet eerst zorgen dat ik in een situatie kom dat we in gesprek raken. Dank je.
Ja mam.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Nou, gaaaaaan met die banaan dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je wel voorzichtig
Ze is mooi en werkt op een andere afdeling en we hebben al een tijdje oogcontact. Vorige week had ik me al helemaal opgefokt maar toen was ze er op een dag na niet en kwam er niks van.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:00 schreef Klaploper het volgende:
Succes! Maar nu verwachten we wel meer informatie, hè..
Dat is echt zo'n autisten actie..quote:Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef Joran-Joran het volgende:
IJsklontje op de grond gooien en kapot trappen
Ik maak me nogal nerveus. Shoot me.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:04 schreef Silenus het volgende:
Je hebt tips/steun van fokkers nodig om een vrouw aan te durven/kunnen spreken?
Eh, succes.
Boeiend.quote:
Ik ben een newbie.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef Silven het volgende:
Tenzij je een zeer gewaardeert user bent ga je met dit topic 95% backfire krijgen, nu zal ik maar bij die overige 5% horen; succes, het komt vast goed!
Ja dat is plan B.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef Buitendam het volgende:
Man, wat een overdreven topic. Gewoon bij de goeie gate wachten tot ze arriveert en dan haar naam op een groot bord in de kleuren van de Russische vlag schrijven. Makkelijker kan niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |