quote:volgens mij is de pil pas weer veilig na een week na de morning after pil en moet je m die maand doorslikken...
Op zondag 22 juni 2003 22:52 schreef Frinity het volgende:
Niemand?
vorige week was dr een topic over...misschien heb je daar nog wat aan...
Ik ben een meisje van bijna 16 en ik heb sinds een tijdje een vriend. Laats lagen we op bed te zoenen en mijn broek was open hij heeft toen ongemerkt zijn broek uitgedaan (wat ik dus niet door had) en is klaargekomen, wel is hij meteen opgestaan. Eigenlijk wilde ik dit nog helemaal niet en daarom hebben we ook ruzie gehad. Sinds 2 maanden ben ik aan de pil microgynon 30. Dit voorval is op dinsdag gebeurt en woensdag moest ik mijn laatste pil innemen nu is het zondag en ben ik nog steeds niet ongesteld (vorige maand werd ik ook op zondag ongesteld nadat ik op woensdag gestopt was). Is de kans groot dat ik nu zwnager ben omdat de pil nog niet helemaal werkt? Hij is meteen opgestaan en ik heb meteen geprobeert alles bij mij schoon te vegen mocht er wat gekomen zijn al weet ik niet of dat zin heeft. Ook was als het goed is mijn vruchtbare periode al voorbij. Is de kans dus groot dat ik zwnager ben of vrijwel uitgesloten? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik zit er echt heel erg mee.
groetjes claudia
quote:De kans dat je zwanger bent lijkt me uitgesloten. Je zegt dat je al 2 maanden aan de pil bent. Als je de bijsluiter nog eens naleest zul je zien dat de pil direct na de eerste pil werkt (mits je hem op dag 1 van je mesntruatie hebt genomen). Als je er op een andere dag mee begon, was de pil ook al na 7 dagen veilig. Dus, als je er niet een bent vergeten dan ben je echt niet zwanger. Trouwens, zelfs als je niet aan de pil was geweest lijkt me de kans dat je zwanger ben echt nihil...Hopelijk ben je nu wat gerustgesteld!
Op zondag 6 juli 2003 17:29 schreef clautjuh het volgende:
beste mensen,
Omdat ik zo snel ff geen topic heb kunnen vinden wat hier bij past stel ik mijn vraag hier maar.Ik ben een meisje van bijna 16 en ik heb sinds een tijdje een vriend. Laats lagen we op bed te zoenen en mijn broek was open hij heeft toen ongemerkt zijn broek uitgedaan (wat ik dus niet door had) en is klaargekomen, wel is hij meteen opgestaan. Eigenlijk wilde ik dit nog helemaal niet en daarom hebben we ook ruzie gehad. Sinds 2 maanden ben ik aan de pil microgynon 30. Dit voorval is op dinsdag gebeurt en woensdag moest ik mijn laatste pil innemen nu is het zondag en ben ik nog steeds niet ongesteld (vorige maand werd ik ook op zondag ongesteld nadat ik op woensdag gestopt was). Is de kans groot dat ik nu zwnager ben omdat de pil nog niet helemaal werkt? Hij is meteen opgestaan en ik heb meteen geprobeert alles bij mij schoon te vegen mocht er wat gekomen zijn al weet ik niet of dat zin heeft. Ook was als het goed is mijn vruchtbare periode al voorbij. Is de kans dus groot dat ik zwnager ben of vrijwel uitgesloten? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik zit er echt heel erg mee.
groetjes claudia
[..]
De kans dat je zwanger bent lijkt me uitgesloten. Je zegt dat je al 2 maanden aan de pil bent. Als je de bijsluiter nog eens naleest zul je zien dat de pil direct na de eerste pil werkt (mits je hem op dag 1 van je mesntruatie hebt genomen). Als je er op een andere dag mee begon, was de pil ook al na 7 dagen veilig. Dus, als je er niet een bent vergeten dan ben je echt niet zwanger. Trouwens, zelfs als je niet aan de pil was geweest lijkt me de kans dat je zwanger ben echt nihil...Hopelijk ben je nu wat gerustgesteld!
[/quote]
Bedankt voor je hulp!
Maar hoe komt het dan dat ik nog niet ongesteld ben, of kan dat echt door de schrik en spanningen komen want ik denk nergens anders meer aan.... En als ik nu wel ongesteld wordt is het dan uitgesloten dat ik zwanger ben of moet ik de volgende maand nog afwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |