Amper? Wat te denken van de scène op het dak, de scène waar de directeur het hamertje vindt, de scène met de hereniging? Heb die film al een tijd niet gezien, maar die scenes zijn me altijd wel bijgebleven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Flugel83 het volgende:
Afgaand op de IMDb 250 lijst vind ik Shawshank echt de meest overgewaardeerde film aller tijden. Uiterst merkwaardig dat mensen dit de 'perfecte' of beste film noemen. Ik vind het een prima film met een uitstekende cast maar op welk front is hij nu echt baanbrekend? Er zijn imo ook amper memorabele scenes of ieder geval scenes die je nog lang bij zullen blijven.
Het zal wel aan mij liggen, ik heb het nog nooit begrepen.
Wat is volgens jou de beste film ooit dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Flugel83 het volgende:
Afgaand op de IMDb 250 lijst vind ik Shawshank echt de meest overgewaardeerde film aller tijden. Uiterst merkwaardig dat mensen dit de 'perfecte' of beste film noemen. Ik vind het een prima film met een uitstekende cast maar op welk front is hij nu echt baanbrekend? Er zijn imo ook amper memorabele scenes of ieder geval scenes die je nog lang bij zullen blijven.
Het zal wel aan mij liggen, ik heb het nog nooit begrepen.
Vergeet niet scene met de oude man die vrijkomt en zelfmoord pleegt, de emoties waren erg goed gespeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Amper? Wat te denken van de scène op het dak, de scène waar de directeur het hamertje vindt, de scène met de hereniging? Heb die film al een tijd niet gezien, maar die scenes zijn me altijd wel bijgebleven.
Ik zal nooit beweren dat mijn favoriete films de besten zijn trouwens. Onder mijn favorieten staan onder andere Once Upon A Time In The West, Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, Chinatown, Blade Runner, American Beauty, Vertigo, Donnie Darko en nog wel een waslijst meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de beste film ooit dan?
Damn, dat stukje dat die warden dat hamertje vindt... En het moment dat ie het steentje (dat was het toch) door de poster van Rita Hayworth gooit en het gat ondekt...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Amper? Wat te denken van de scène op het dak, de scène waar de directeur het hamertje vindt, de scène met de hereniging? Heb die film al een tijd niet gezien, maar die scenes zijn me altijd wel bijgebleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |