Zit je nu (al) in Tilburg?quote:
Heb je mijn DM nog gekregen overigens? Hij loopt constant te kutten, namelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ga ik maar eens horizontaal.
Ja. De W vormde mooie quasipuntsymmetrie met de M, en de B deed me denken aan toroidedelige brommerhelmvizieren.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
sta ik weer in de TT... en heb ik het zeker weer gedaan als het te langzaam gaat.
Dat jij nog single bent is een raadselquote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. De W vormde mooie quasipuntsymmetrie met de M, en de B deed me denken aan toroidedelige brommerhelmvizieren.
Nee.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je mijn DM nog gekregen overigens? Hij loopt constant te kutten, namelijk.
Dat verklaart een hoop. Wat ik dus zei, is maandag, dinsdag, woensdag en vrijdagquote:
Eerlijk? Ik snap echt niet waarom WT single is, hij is tofquote:
Oh, die had ik wél gekregen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Wat ik dus zei, is maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag
Dat spreek ik ook absoluut niet tegen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik snap echt niet waarom WT single is, hij is tof
quote:
Geen idee. Maar bij een linguofiel scoor je natuurlijk wel punten zoquote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoeveel quasipuntsymmetrie wel aan woordwaarde heeft?
Dat als zoekcriteria opgeven bij de gebruikelijke datingsites geeft je vast als resultaat allemaal figuren die graag nog een keer Lingo zouden willen spelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee. Maar bij een linguofiel scoor je natuurlijk wel punten zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |