abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95422551
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Gebruik zelf de BaByliss e852xe sinds een paar maanden en hij bevalt goed!

Hij is in te stellen van 0,4 - 20,0 mm. (lcd schermpje). Daarnaast zit hij in een mooie box met een borsteltje en een opzetstukje voor gladscheren. Hij is goed te onderhouden, aangezien je de bovenkant er zo af kan trekken.

Kost een euro of 60. Ik weet niet of ze nog steeds een actie hebben, maar een paar maanden geleden kon je 10 euro terugkrijgen.

[ afbeelding ]
_O_

Ik gebruik deze zelf ook.

Daarbij geeft BaByliss volgens mij 3 jaar garantie en heeft echt een goede klantenservice. Als er iets niet werkt, krijg je zonder vragen een nieuwe toegestuurd. In mijn geval heb ik een nieuwere model gekregen :s)
pi_95495228
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Wootism het volgende:

[..]

Goeie keus :Y
Wat ik ook relaxt vind, is dat je de opzetkoppen gewoon onder de kraan kan houden.
Hoop dat hij jou net zo goed bevalt!
Heb hem 1x gebruikt maar hijs prima voor mij denk ik :)

Ben er alleen nog niets achter hoe ik het beste de nek/hals kan trimmen, iemand daar tips over?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_95706051
Ik heb onlangs de BaByliss For Men 7890U i-stubble Trimmer aangeschaft en ik moet zeggen, geniaal! Op kun je een demonstratie zien

Deze versie van de Babyliss is nog niet in NL verkrijgbaar, ik heb m zelf via Ebay gekocht. Je kunt hem waarschijnlijk ook via marktplaats kopen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')