abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94687707
Om de zoveel tijd krijg je een bericht voor de updates van microsoft, normaal laat ik het voor wat het is maar nu dacht ik; laat ik ze maar installeren. en toen ik wilde inloggen op msn was het geheel veranderd. ineens moest ik een profiel aanmaken en kreeg ik een windows live id, ik kreeg een scherm met rechts mijn contactpersonen en links het msn-nieuws venster. verder werd ineens de camere ingeschakeld om een foto voor mn profiel te maken. allemaal ongewenste troep dus, weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? ik kan wel via config.scherm windows live verwijderen maar ben bang dat ik daarmee alles verwijder.
pi_94688921
zal ik dan maar gewoon die hele windows live troep verwijderen, maar zouden er geen belangrijke softwareprogrammas tussen zitten?
pi_94690831
door windows live te verwijderen verwijder je alleen; messenger, photo gallery, moviemaker en windows mail.
allemaal stuff die je voorheen ws ook nooit gebruikte, dus je kan windows live gerust verwjideren.
pi_94691049
I.p.v. van meteen in de paniek te raak door de veranderingen kan je ook rustig kijken hoe je doodeenvoudig gewoon weer terug kan zetten.

Of gewoon kijken welke updates je installeert.

Voor de rest kan je alle Live shizzle gewoon verwijderen.
pi_94691391
idd. ik heb alles verwijderd, niet geweten dat er zoveel troep in dat mapje van windows live zat. ik ben niet zo een internetfreak, wil af en toe gewoon eens op msn zonder al dat gepruts. bij het opnieuw downloaden ervan heb ik alleen msn aangevinkt.

heb net een nieuwe lappie dus er zit heel veel voorgeprogrammeerde troep op van Acer. ik weet nu niet welke cruciaal zijn en welke totaal niet belangrijk zijn voor nu of later.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')