Sorry, ik vond dat ik iets moest doen met jouw naamquote:
Yep.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
Bakel lagen toch die vliegtuigbommen van eergister?
Moord met afvalvleesch.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron stikt in zijn kroket door die Borneo-opmerking.
leest ie mee dan? Of vertelde je het hem?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron stikt in zijn kroket door die Borneo-opmerking.
Ik moest keihard lachen en toen vroeg ie wat er was. Hij weet wie Cee is, door XFA.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
leest ie mee dan? Of vertelde je het hem?
Okee, kent ie mij ook?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen en toen vroeg ie wat er was. Hij weet wie Cee is, door XFA.
Ik vanochtend, tijdens het nuttigen van een geroosterd sneetje brood met kaas. BAM, daar was ze. Ik wist niet wat me overkwam. Volgende week zit ik bij KoffieMax om erover te praten.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb Bella op twitter. Zomaar. Opeens. Gisteravond tijdens mijn werk.
Ik vind het allemaal zo eng. Het voelt een beetje alsof ik nu lid ben van een bende die in elkaars handen snijden en dan bloed uitwisselen. Spannend.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vanochtend, tijdens het nuttigen van een geroosterd sneetje brood met kaas. BAM, daar was ze. Ik wist niet wat me overkwam. Volgende week zit ik bij KoffieMax om erover te praten.
Follow!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sinds gisteren doe ik het weer ja.
http://twitter.com/belfastkind
Zo voelt het niet, zo is het.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo eng. Het voelt een beetje alsof ik nu lid ben van een bende die in elkaars handen snijden en dan bloed uitwisselen. Spannend.
Lekker gek, lekker vlot.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo eng. Het voelt een beetje alsof ik nu lid ben van een bende die in elkaars handen snijden en dan bloed uitwisselen. Spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |