Tijdelijk is hier het sleutelwoord.quote:We wonen tijdelijk vrij ver uit elkaar, waardoor het niet mogelijk is om elkaar strict elke week te zien.
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef deelnemer2 het volgende:
Ja, het is wel typisch mannelijk. Het hangt er ook vanaf hoeveel je contact je (per skype) hebt. Iedere avond is volgens mij al teveel. Tenzij je over je oren verliefd bent. Ik denk meer aan een paar keer per week een uurtje.
Mannen hebben veel minder geen behoefte aan dagelijkse bevestiging van een partner. En nee, niet denken dat hij vreemd gaat ofzo.quote:
Die heeft besloten je aan te houden en verder te zoeken.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:14 schreef Lyriella het volgende:
Ik heb een paar keer nu een beetje onenigheid gehad met mn vriend om hetzelfde onderwerp. We wonen tijdelijk vrij ver uit elkaar, waardoor het niet mogelijk is om elkaar strict elke week te zien. Daarom houden we veel contact per skype, vaak 's avonds omdat we overdag allebei erg druk zijn met werk en opleiding. Het gebeurt alleen steeds regelmatiger dat hij met andere dingen bezig is en zodra hij wel tijd voor me heeft gaat hij al snel een film kijken of dergelijke dingen. Gisteren weer onenigheid erover. Vanmorgen begonnen we het gesprek vrij serieus over het probleem van aandacht besteden aan elkaar en dat ik het idee heb dat ie niet geïnteresseerd naar mij toe is. Maar de Formule 1 begon, waarop hij vroeg of we (midden in het gesprek) een andere keer verder konden spreken.
Ik ben er nogal opgefokt over, maar wil graag insight hebben in vooral het laatste event. Overdrijf ik en is dit typisch mannelijk of is t een geval dat ie gewoon niet meer geïnteresseerd is?
Dit. In combinatie dat hij het dus al druk heeft, en als hij even een momentje voor zichzelf heeft wil hij zich ontspannen. dus niet verplicht op skype zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:25 schreef Weissman het volgende:
Mannen hebben veel minder geen behoefte aan dagelijkse bevestiging van een partner. En nee, niet denken dat hij vreemd gaat ofzo.
Jonge, ze is al onzeker en hysterisch; waar ben je mee bezig ? Ze moet gerustgesteld wordenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft besloten je aan te houden en verder te zoeken.
Eerlijk zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jonge, ze is al onzeker en hysterisch; waar ben je mee bezig ? Ze moet gerustgesteld worden
Alsof jij ooit een relatie heb gehadquote:Op zondag 27 maart 2011 14:33 schreef Socios het volgende:
Typisch vrouwengezeur. Laat iedereen gewoon `z'n ding´ doen.
Bij vrouwen moet je ook niet onder GTST gaan bellen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:39 schreef Lyriella het volgende:
Dat deed ik vanmorgen dus, waarna de formule 1 roet in het eten gooide.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |