abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 14:14:53 #1
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94672670
We zijn weer @home! en het was zooooo gezellig; dus speciaal een topic voor het nakletsen en het oooooo en aaaaaa-en over alle mooie lieve kindjes.

Evie heeft in elk geval genoten!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94672772
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef Poppedein het volgende:
Zo, ik heb een doooooodmoe meisje in dr bedje gegooid. Heb heel wat meer calorieën verbrand dan ik gedacht had van te voren, maar wat hebben alle kindjes zich heerlijk vermaakt!

Leuk om jullie allemaal (weer) te zien, jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken!
Ik heb helaas geen foto's door defecte geheugenkaart, maar ben heel benieuwd naar de plaatjes die gemaakt zijn!
Dan copy-paste ik m ff hierheen ;)
Ligt ze alweer te slapen BJ?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 27 maart 2011 @ 14:21:33 #3
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94672869
yups; in de gang aangekomen wees ze al naar boven; en toen ik vroeg of ze naar bed wilde; begon ze direct te knikken.. dus denk dat het een lang dutje gaat worden!
pi_94673038
Wij zijn ook weer thuis :) Lotte die erg moe is maar niet ging slapen en nu dus lekker rebels is ;) Jelle heeft vanaf Hoogeveen gelukkig geslapen tot thuis

Was erg gezellig!!
pi_94673575
Wij zijn ook weer thuis. Ilse heeft net lekker gedronken en ligt nu te kletsen in bed. Ik gok dat ze zo lekker slaapt.
Ik vond het gezellig!
*poef* nu is het weg
pi_94673628
Schiet eens op met die foto's! :D
pi_94673891
Ik ben benieuwd naar alle leuke foto's :)
Zal vast helemaal leuk zijn geweest.
  zondag 27 maart 2011 @ 15:02:29 #8
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94674211
mijn fotouploadprogramma doet raar ;) dus foto's bewerken wordt lastig; dus eerst een paar kiekjes die zonder rode ogen correctie te plaatsen zijn :

ga tussendoor pogingen ondernemen tot meerdere foto's
pi_94674359
Het was echt ezeggel O+ en de kindjes hebben zich volgens mij allemaal prima vermaakt. Die van mij vond het in ieder geval prachtig (op de ballenbak na, daar moest ze niets van hebben).

En madam is binnen 5 minuten in de auto in slaap gevallen en ze heeft nog een uur geslapen in de auto *O*
pi_94674367
wij zijn ook thuis!
het kinderspul ligt in bed te pruttelen. ravi had in de doek wat geslapen, dus die wilde in de auto niet slapen en selene viel 5 minuten voordat we thuisw aren in de auto in slaap :z
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 27 maart 2011 @ 15:15:58 #11
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94674563
Wij zijn bij opa en oma na een slaapverwekkende autorit (ook voor papa en mama ;)) en ook wij vonden het enorm ezeggel! *O* Alle leuke en lieve kindjes, ik heb genoten en het was echt leuk kletsen met de mama's en de papa's. Foto's volgen denk ik morgen pas, maar het komt heus ;)
3!
pi_94674565
Ik heb Lotte nog maar even in bed gestopt en het is zowaar stil ;)
Op de terugweg had ze het nog over Lars en Timo
Ze heeft zich echt prima vermaakt, ging er meerdere keren zelf vandoor en probeerde toch elke keer weer te ontdekken hoe ze bij het "treintje" (monorail) kon komen.
Toen ik naar huis wilde gaan wou ze echt niet mee, dan maar onder dwang en op de rug geknoopt :)

Jelle heeft lekker geslapen en wat rond gekeken :)
Hij is gewoon groter dan Ilse van kaatjejannie en ide is 2 maanden ouder!

Ziet nu de foto, Lotte vond dat blok zo mooi om af te springen, ze bleef bezig ermee!
pi_94674610
Weer thuis! Wat was het leuk en gezellig! O+

Rienk en Lars vielen beide al gauw als een blok in slaap. Lars heb ik al slapend met stoel en al over getild naar Karin's auto en Rienk heeft geslapen tot thuis en is nu met manlief aan het gezellig doen. Dus ik kan gauw even typen.

Ik heb genoten van alle kindjes! Ravi, Stef, Hannah, Thijs, Isabeau, Lena, Evie, Ilse, Timo, Senna, Jelle en Lotte en ik vergeet er vast ook nog een paar!

Ben erg benieuwd naar de foto's. Heb zelf geen gemaakt, want was hem vergeten -O-

Voor herhaling vatbaar! *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 27 maart 2011 @ 15:19:30 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94674652

mijn foto's zijn kwalitatief niet goed geworden, jammer... hoop dat er mensen zijn met meerdere mooie foto's.
En helaas ook lang niet alle kids gespot; aangezien ik de hele tijd achter een heeeeel erg druk meisje aan aan het vangen was ;) haha

[ Bericht 24% gewijzigd door Beessie-Jen op 27-03-2011 15:46:12 ]
pi_94674707
ik ben benieuwd of selene nog ergens op een foto opduikt! die rende zo druk heen en weer! dus als je ergens een wazige vlek roze op een foto tegenkomt: da's mijn draakje dan :Y
pi_94675088
Hi! Wij zijn ook weer thuis, en vonden het ook erg ezeggel!!!

hihi

Lars werd bij Hoogeveen alweer wakker, die kan dr op tijd in vanavond!
Maar hij heeft zich super vermaakt! ^O^

Nijna, wat vind ik het jammer dat ik jou niet even heb gesproken..... :N
Gauw maar naar de dierentuin dan!Kunnen we daar even bijkletsen! :Y

Lena, je bent en blijft een prachtig meisje!!! O+ O+ O+

Evie, lekker vrolijk ding! O+ En steeds maar ontsnappen he! En mams er maar achteraan sprinten! En superbedankt voor het shirtje! Ik vind hem zooooo leuk!! :*

Hannah vind ik ook een schatje! En wat had ze een plezier!! O+

Timo had mama zover, helemaal aan het meeklimmen!!! :Y

Ravi lekker bij mama in de doek....mooi kereltje hoor! O+ Selene heb ik inderdaad een keer voorbij zien flitsen! ;)

Jelle is mega gegroeid sinds de laatste keer dat ik hem zag...! O+
En Lars zat bij binnenkomst al meteen bij Lotte achterop de fiets! :)

Stef die superstoer alleen van de glijbaan afdurft!! Held!!! :o _O_
Incantrix, ik vind jou een leuk en lief mens!! O+

Senna, die me zomaar een hele dikke knuffel gaf...wat een schatje!!!! O+ O+
Miss. ik vond het ook erg leuk om jou eens in levende lijve te zien! O+

Rienk die bijna salto's maakte vanaf de kinderstoel...! En die al heel goed kan sturen op de fiets! ^O^

Thijs is ook al zo groot gegroeid! Leuk kereltje met echt haar! ;) :)

Isabeau die allerlei acts opvoerde, en maar lachen lachen lachen! _O_

Ilse heb ik alleen maar in de doek gezien, lekker knus tegen mama aan O+

O+ O+ O+

[ Bericht 11% gewijzigd door XXXKarinXXX op 27-03-2011 15:48:08 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94676084
*oef* wat heeft selene een energie. die is gezellig nog door aan het feesten boven. er komt gebonk, gezang en gegiebel uit die kamer. oe ah ah ah *O* :o :P :D *O*
pi_94676086
Ik vond het heel gezellig, en Thijs heeft zich supergoed vermaakt. We waren Hattem nauwelijks uit of Thijs en Isabeau lagen te slapen.

De eigen knul:

---------------

Senna, die de mango erg lekker vond, maar niet naar me wilde lachen

en zich vervolgens liet rondrijden door Miss_Sly

---------------

Hannah

---------------

Moederaangedreven motor

---------------

Leuk spelletje tussen Isabeau en mij : Isaaaaaaaaaaaaaaaa.... boem!

--------------
Ravi, wat een droppie is het toch <3

--------------

Mijn grote stoere vent (met trots commentaar van Sorbo en mij)

--------------

Op de trampo!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94676366
Wij zijn ook weer thuis! :)

Het was echt súper geslaagd, Timo heeft zich echt waanzinnig goed vermaakt :)

En al die gezellige leuke mooie lieve knappe kinders van jullie :D Erg leuk om ze allemaal (weer) eens te zien!

Zo, nu even bijkomen van de lange rit :)
pi_94676368
Wat fijn dat het zo leuk was!

En wauw, Ravi. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94676772
Wat een leuke foto's O+
Beide slapen hier nog, vermoeiend zo'n uitje :D
pi_94676879
selene is er al uit (maakte teveel lawaai) en ravi ligt nog te spelen (aan het gerinkel te horen iig).

wat een leuke foto's, leuke kinders ook *)
maar ziet iedereen hoe hij eindelijk een beetje zelluf eet! *O* *O* *O*
pi_94678299
maar dames en heren, het was een heerlijke ochtend (en wat middag) *O*
ik hoop dat iedereen het zo naar de zin heeft gehad als wij :Y
allemaal kindjes om mee te spelen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:*
pi_94679429
ravi, wat een mooierd!
  zondag 27 maart 2011 @ 17:50:33 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94679436
zo, deze mama heeft dr dutje dr ook weer opzitten ;) vermoeiend hoor!!
zoals al genoemd hebben wij ook een hele leuke ochtend gehad. Had graag nog meer en langer met sommige gesproken; maar met zo'n drukke dreumes kom je daar toch iets minder aan toe.

ff wat highlights wat mij betreft:

Isabeau was heel vrolijk en voerde bijna een heus schouwspel op :) Wat een blik energie en gezelligheid! en mama Sorboo; wat ben je toch een leuke spontane meid!

Lars was, net als zijn mama altijd al verteld; heerlijk aan het rondklimmen en klauteren. En wat heeft hij toch een heerlijke dikke bos haar!

Thijs en McLaura; had ik nog nooit eerder gezien, maar ook zo leuk! en allebei zo sociaal!

Rienk heb ik ook een paar keer voorbij zien flitsen; druk aan het spelen, rennen en onderzoeken. En in het echt zijn zijn donkerbruine ogen nog mooier dan op de foto :)
Vlindur; nogmaals gefeliciteerd met je 2e zwangerschap :) en leuk om even met je gesproken te hebben.

Selene; heb ik ook alleen in een flits mogen bewonderen, druk spelende, en Ravi.. aahhhhh wat een mooierdje, en wat lag hij lekker bij mama te slapen! en wat hebben papa en mama zich ook vermaakt met alle leuke kindjes om zich heen ;)

Mrien, en Jelle en Lotte; Lotte heeft volgens mij heel ballorig wel 10 keer gezien, die kwam ik echt overal tegen en die straalde van oor tot oor. Niet vreemd dat ze geen zin had om naar huis te gaan Mrien, veel te leuk! en ahhhh Jelle; wat een heerlijkheid zo;n klein mannetje... Krijg spontaan ook heeeeeel veel zin in onze 2e :D

Nijna en dr 2 meiden :D wat vloog je jongste de trap op joh! wat een snelheid en wat een lef! en de grote zus met dr moooooooie lange haren!
En de volgende keer doen we ff een bakkie thee of koffie als je me tegenkomt hoor ;)

Senna en dr mams zag ik aan het einde op de valreep nog ff, vlak voor ik weer achter Evie aan kon rennen... ook zo'n leukerd Senna, en vind dat ze steeds meer op dr moeder gaat lijken :) leuk!

Stef heb ik ook eindelijk eens in het echt mogen ontmoeten, wat een leuk en sociaal mannetje. Evie zat naast hem en alles werd gedeeld. Evie kreeg zijn drinken, Stef Evie dr banaan, en same genoten ze van de gesmeerde bammetjes! wat een heerlijkheid; geloof dat Evie Stef zijn versierpoging wel kon waarderen. :+ (wil je een drankje van me drinken?).
Inca/ An; leuk om je ook eens IRl te hebben gesproken! en papa van Stef was ook erg aardig en spontaan :)

Octo en Hannah; te weinig gesproken, maar heb wel even genoten van Hannah, zo lekker op de grond aan het kroelen. Lief meisje!

Timo was er ook weer! en wat is die ook groot geworden Chan! O+

Ik heb Ilse en KJ amper gezien jammer genoeg, maar het was ook zooooo druk! maar lees dat jullie je ook goed vermaakt hadden??

oo en als laatste natuurlijk niet vergeten Evie dr speelmaatje van de kinderopvang, Lena O+ Wat een tweetal zo samen, Lena hielp Evie even met een ontsnappingspoging uit de kindergroep ;) en daar gingen ze hoor, de twee blonde stoertjes, samen op avontuur richting de botsauto's! Je hebt echt een heerlijke meid Poppedein en ik vond het weer reuze gezellig samen in de auto...
(en wat een voorbeeldige prinsesjes op de achterbank ;))

en als ik nog iemand vergeet; of heb gemist (IRL of in deze post :+ ) sorrrrrry, het was ook zo druk ;)

ennuh dames uit het noorden (en natuurlijk iedereen die zin heeft om ook te komen, en het entreebedrag kan missen), binnenkort direct even die dierentuinmeet plannen???
kheb dr nu al zin in! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')