zo, deze mama heeft dr dutje dr ook weer opzitten

vermoeiend hoor!!
zoals al genoemd hebben wij ook een hele leuke ochtend gehad. Had graag nog meer en langer met sommige gesproken; maar met zo'n drukke dreumes kom je daar toch iets minder aan toe.
ff wat highlights wat mij betreft:
Isabeau was heel vrolijk en voerde bijna een heus schouwspel op

Wat een blik energie en gezelligheid! en mama Sorboo; wat ben je toch een leuke spontane meid!
Lars was, net als zijn mama altijd al verteld; heerlijk aan het rondklimmen en klauteren. En wat heeft hij toch een heerlijke dikke bos haar!
Thijs en McLaura; had ik nog nooit eerder gezien, maar ook zo leuk! en allebei zo sociaal!
Rienk heb ik ook een paar keer voorbij zien flitsen; druk aan het spelen, rennen en onderzoeken. En in het echt zijn zijn donkerbruine ogen nog mooier dan op de foto

Vlindur; nogmaals gefeliciteerd met je 2e zwangerschap

en leuk om even met je gesproken te hebben.
Selene; heb ik ook alleen in een flits mogen bewonderen, druk spelende, en Ravi.. aahhhhh wat een mooierdje, en wat lag hij lekker bij mama te slapen! en wat hebben papa en mama zich ook vermaakt met alle leuke kindjes om zich heen

Mrien, en Jelle en Lotte; Lotte heeft volgens mij heel ballorig wel 10 keer gezien, die kwam ik echt overal tegen en die straalde van oor tot oor. Niet vreemd dat ze geen zin had om naar huis te gaan Mrien, veel te leuk! en ahhhh Jelle; wat een heerlijkheid zo;n klein mannetje... Krijg spontaan ook heeeeeel veel zin in onze 2e

Nijna en dr 2 meiden

wat vloog je jongste de trap op joh! wat een snelheid en wat een lef! en de grote zus met dr moooooooie lange haren!
En de volgende keer doen we ff een bakkie thee of koffie als je me tegenkomt hoor

Senna en dr mams zag ik aan het einde op de valreep nog ff, vlak voor ik weer achter Evie aan kon rennen... ook zo'n leukerd Senna, en vind dat ze steeds meer op dr moeder gaat lijken

leuk!
Stef heb ik ook eindelijk eens in het echt mogen ontmoeten, wat een leuk en sociaal mannetje. Evie zat naast hem en alles werd gedeeld. Evie kreeg zijn drinken, Stef Evie dr banaan, en same genoten ze van de gesmeerde bammetjes! wat een heerlijkheid; geloof dat Evie Stef zijn versierpoging wel kon waarderen.

(wil je een drankje van me drinken?).
Inca/ An; leuk om je ook eens IRl te hebben gesproken! en papa van Stef was ook erg aardig en spontaan

Octo en Hannah; te weinig gesproken, maar heb wel even genoten van Hannah, zo lekker op de grond aan het kroelen. Lief meisje!
Timo was er ook weer! en wat is die ook groot geworden Chan!
Ik heb Ilse en KJ amper gezien jammer genoeg, maar het was ook zooooo druk! maar lees dat jullie je ook goed vermaakt hadden??
oo en als laatste natuurlijk niet vergeten Evie dr speelmaatje van de kinderopvang, Lena

Wat een tweetal zo samen, Lena hielp Evie even met een ontsnappingspoging uit de kindergroep

en daar gingen ze hoor, de twee blonde stoertjes, samen op avontuur richting de botsauto's! Je hebt echt een heerlijke meid Poppedein en ik vond het weer reuze gezellig samen in de auto...
(en wat een voorbeeldige prinsesjes op de achterbank

)
en als ik nog iemand vergeet; of heb gemist (IRL of in deze post

) sorrrrrry, het was ook zo druk

ennuh dames uit het noorden (en natuurlijk iedereen die zin heeft om ook te komen, en het entreebedrag kan missen), binnenkort direct even die dierentuinmeet plannen???
kheb dr nu al zin in!