Helemaal origineel en niks aan gemod. Alleen dus een nieuw koelpasta.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik neem aan dat de PS3 origineel is? En er niks aan gemod is?
Nee, de ps3 werd in de zomer wat warmer, zoals normaal, en we wilden juist een ylod voorkomen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:19 schreef koenie95 het volgende:
en die nieuwe koelpasta heb je aangebracht omdat?
YLOD?
Ja dat kan!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef bambino het volgende:
Is dit de versie waar je óók PS2 mee kan afspelen?
Heb namelijk nog een hele zooi oude ps2 spellen
Zie eerst update @ mijn post. En nee sorry, zelfs dan zou ik het als 1 pakket verkopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef bambino het volgende:
Ok,
Ik heb alleen interesse in de PS3 (ik weet dat je niet los wilt verkopen)
Maar de games die jij erbij hebt zijn nogal duur
En de meeste ervan speel ik gewoon weg niet.
Alle COD versies bijv, en BFBC2, die heb ik allemaal al op PC (hou niet van FPS op console).
Evt wil ik wel een paar spellen erbij maar kijk maar of je het los wilt verkopen.
Woon in enschede dus kan het ophalen wanneer je wilt mochten we een deal krijgen
Ik ga er dan ook vanuit dat het niet kan.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef bambino het volgende:
Ik ben een beetje aan het zoeken op internet, en ook in een ander topic van fok.
Volgens hem en meeste internet pages is de 40GB niet backwards compatible met ps2, waar dus die emulatie chip in zit.
Dit kan inderdaad niet. Kan alleen met de 60Gb modellen. Alle andere modellen ondersteunen dat niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef 33 het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat het niet kan.
Ah oke, prima!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad niet. Kan alleen met de 60Gb modellen. Alle andere modellen ondersteunen dat niet.
nope, enkel de eerste 60gb versie (met de memorycardlezer) heeft de mogelijkheid op BC naar PS2. PSX spellen spelen lukt nog wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kan op mijn 80GB wel PS1 spellen afspelen, dus denk dat PS2 ook lukt? Dus denk dat het op deze ook kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |